Mr.Anki Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da har jeg forhåndsbestilt Får håpe CDON har igjen flere eksemplarer slik at jeg får det på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Forhåndsbestilte det på gamestop i dag. Da blir det inn tidlig neste tirsdag. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har fri Onsdag neste uke, så jeg tenkte jeg skulle ta en studie dag på tirsdag når det kommer og, men å skrive "spille spill" på søknaden om studiedag ble ikke godtatt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Har sett at en del har avbestillt spillet på grunn av dedicated servers blir borte. Kunne noen forklare hva dedicated servers er? Kommer det ikke til å bli slike servere som COD4 har? Endret 2. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har frivillig seminar på tirsdag og frivillig forelesning på torsdag. Blir vel hjemmestudering, ellernoe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har sett at en del har avbestillt spillet på grunn av dedicated servers blir borte. Kunne noen forklare hva dedicated servers er? Kommer det ikke til å bli slike servere som COD4 har? Nei. Du kommer ikke til å få opp liste over forskjellige servere å velge mellom. I stedet så velger systemet en random server "som passer ditt nivå" og kobler deg på. De er ikke dedicated men blir hosted på maskina til noen som spiller. Finner ikke systemet noen passende server så blir du server som andre kobler seg på. Dermed vet man aldri om det er en "bra" server eller hvor mye linja til den som hoster tåler. Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 når du søker så blir det målt ping. din ping kommer opp... ikke sikker men kanskje de med nogenlunde samme ping blir plassert på samme server... min ping er 100ms grrrr en veldig positiv ting angående multiplayer er att vist hosten drar tar gamet en pause å setter opp en ny host, så fortsetter det fra samme sted.. en veldig negativ ting i mine øyne er att man kan ikke være i private party på feks domination, headquaters. osv. kun team deathmatch og free for all... du får ikke spilt hvis du er i private party.. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vel , for å si det på den måten så tror jeg ikke de før det har blitt lansert. Det går rykter om at det kanskje skal bli dedikerte servere likavell pga at det var i overkant av 160 000 som signerte for dedikerte servere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er lov å håpe, men jeg holder ikke pusten for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 er vel like stor sjans for det som at noen gir meg en mill på gata sånn helt random. spillet gikk vel i trykk lenge før nyheten om at de fjernet dedikatet server kom... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har hørt rykter om at partychat (xbox) ikke funker i noen spesielle moduser (som f eks team deathmatch og liknende). Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 serverne er som før..... partychat er ikke mulig... har spilt multiplayer i 2 dager nå... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er vel like stor sjans for det som at noen gir meg en mill på gata sånn helt random. spillet gikk vel i trykk lenge før nyheten om at de fjernet dedikatet server kom...Det er jo teknisk mulig å legge det til via en patch da. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) *snip* Endret 5. november 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og for de som digger HARDCORE kan bare glemme å kose seg med MW2. Kun hardcore på TDM og S&D... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hardcore er for pyser Neidaaa, forstår frustrasjonen deres. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spiller ikke noe annet enn S&D. Så lenge det er hardcore på S&D er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
espkul Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor i all verden skal de trappe ned på hardcore??? Det er jo det artigste.. Nå ble jeg j... skuffa! Er det mulig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor i all verden skal de trappe ned på hardcore??? Det er jo det artigste.. Nå ble jeg j... skuffa! Er det mulig. Som med mangelen på dedikerte servere, det faktum at 9v9 er "bra nok" og at det holder med 100ms i ping så er det for at vi skal få en bedre spillopplevelse. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Men som jeg har forstått, så har vanlig Softcore blitt litt mer Hardcore. Altså man tåler mindre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå