Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Jeg brukte care package en stund, men fant ut at man bruker for mye tid på å plassere den, vente på at den skal komme, for så å ta den.

Sjansene for at man blir skutt underveis er ganske stor.

 

Nå bruker jeg Predator missile (5), Harrier strike (7) og Chopper gunner (11) samtidig som jeg har Hardline Pro på et par classes. :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, det er et rimelig dårlig sted å være, alle vet om det, og det er veldig lett å bli tatt.

 

Relativt bra sted imo, fikk 27 i streak der oppe på CTF hvor motstanderlaget løp frem og tilbake og passet sitt eget flagg

 

Det stedet må være der for en grunn? Måten å komme seg opp ditt virker altfor naturlig til at det kan være en glitch/bug eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Å gjemme seg oppe på taket på highrise er tactical insertion et must.

Spesielt med hardcore og sniper.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Men, det er et rimelig dårlig sted å være, alle vet om det, og det er veldig lett å bli tatt.

 

Relativt bra sted imo, fikk 27 i streak der oppe på CTF hvor motstanderlaget løp frem og tilbake og passet sitt eget flagg

 

Det stedet må være der for en grunn? Måten å komme seg opp ditt virker altfor naturlig til at det kan være en glitch/bug eller hva tror dere?

 

Det er selvfølgelig ikke en bug.

Lenke til kommentar
Å gjemme seg oppe på taket på highrise er tactical insertion et must.

Spesielt med hardcore og sniper.

 

det er morro :D

spesielt om man spiller mot folk som ikke hvet om stedet :p

 

men er litt tricky å komme seg dit føler nå jeg, selve hoppet er jo ikke noe stress, men jeg blir ofte drept når jeg løper fra den ene sia til den andre... man er jo ikke akkurat godt skjult når man løper sånn i høyden :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
men er litt tricky å komme seg dit føler nå jeg, selve hoppet er jo ikke noe stress, men jeg blir ofte drept når jeg løper fra den ene sia til den andre... man er jo ikke akkurat godt skjult når man løper sånn i høyden :p

Sant det, derfor legger jeg en smoke på midten før jeg går, funker ganske bra.

Lenke til kommentar

andre "hemmelige" plasser på highrise er:

 

Når du går opp stigen på ene siden av banen (ute) og opp på et lite tak, kan du se noen plater som svever i lufta..hopp på disse, så bare følger du veien til venstre. så hopper du oppå lista, så gjennom luka, så er du på "sniper" plassen. Du kan også holde deg på krana.

 

En annen plass er i samme rom som "sniper plassen" jeg akkurat pratet om.

 

Der finner du en gardintrapp du faktisk kan klatre i. stå på den så hopper du på de runningene som svever over bakken. Der kan du ligge med sniper "clear shot straight ahead" til andre siden.

 

Disse stedene er ganske så kjent though..så det er like så greit å spille litt mer vanlig taktisk en å fokusere på å absolutt komme på taket eller en annen plass..for du får som regel bare 2-3 kills får de vet at du er akkurat der.

Endret av xitto
Lenke til kommentar
men er litt tricky å komme seg dit føler nå jeg, selve hoppet er jo ikke noe stress, men jeg blir ofte drept når jeg løper fra den ene sia til den andre... man er jo ikke akkurat godt skjult når man løper sånn i høyden :p

Sant det, derfor legger jeg en smoke på midten før jeg går, funker ganske bra.

 

det var lurt :p

 

xitto, når det gjelder tak plassen vi diskuterer i hvertfall så har jeg fint klart å få en søt killstreak på 20+ selv på vanlig TD hvor folk har killcam, så gjelder egentlig bare å holdte tunga rett i munn og plukke de som ser mot deg ASAP :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hvor mange % accuracy har folka er inne nå? (gjelder de som spiller på xbox/ps3).

 

Jeg ligger på 18,11% nå.

Grei forbedring fra 15,3% forrige uke :p

 

16.9 hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Jeg synest overhodet ikke carepackages er overvurdert. Ja det tar kansje en liten stund før den kommer, men det er bare å finne en safe plass å legge seg ned. Jeg får alt fra stealthbomber og AC130 og harrier strike osv..funker fjell for scoren min

 

en av tinga jeg ikke liker med carepackages er at dem anngir posisjonen din :/ ikke at jeg pleier å campe, men om man løper med silencer, cold blooded og ninja og i tilleg det er HC så ser folk hvor du er med en gang :p

Bruker fortiden : harrier, chopper gunner og nuke jeg :D har vel fått nuke 4 ganger, er lvl 50 og noe på prestige 1, men den ene gangen fikk jeg ikke brukt den siden jeg fikk nuken når jeg brukte chopper gunner, og da var scoren på 7300 elns, og jeg tok da de to siste med chopperen og :/ har hatt 25 kills flere ganger og men desverre ikke hatt nuke pga andre ting hvor jeg har glemt å skifte tilbake... Mn tror jeg skal droppe nuke utover, eventuelt gjøre ferdig challengen...

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over estatemissionet på SP.. spiller på veteran, og må vente til DSM'en blir ferdig.. Har blitt skutt 4 ganger når jeg har løpt ned og plukket den opp, burde ha vært en checkpoint der...

 

Synes forresten favela var lettere på veteran enn på hardened, men har kanskje noe med at jeg visste hvordan jeg skulle gjøre det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...