Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke hørt noe om noe gullvåpen, og siden folk har fikset seg lvl 10 prestige, regner jeg med at det ikke finnes.

 

10 Prestige har ingenting med gullvåpen å gjøre. Er jo lett å jukse seg til 10 prestige med S&D boosting da det ikke medfører noen deaths. Sikkert verre å få noen til å stå blink mens du skal ha 250 headshots pr våpen (Om systemet er likedan som i MW1 vel og merke.).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Javelin glitchen er rett og slett tragisk.

Er møkk lei av gang på gang å bli rævkjørt fordi motstanderen blir til en magisk bombe med gedigen radius når jeg dreper han.

 

Jeg savner sådan microsoft sin løsning der brukere bannlyses.

Lenke til kommentar
hahaha sweet! :p highrise right? vel jeg brukte den bare for å få ut litt agresjon siden jeg noen brukte den konstant mot meg på favela. må bare beklage den altså. Bruker den ikke egentlig

Highrise er korrekt. Vi drepte vel hverandre annenhver gang "nede"? :p

Jeg så at du sluttet å bruke den mot slutten av matchen, men alikevel var det jævlig irriterende de 5-6 gangene jeg døde pga det.

Lenke til kommentar
hahaha sweet! :p highrise right? vel jeg brukte den bare for å få ut litt agresjon siden jeg noen brukte den konstant mot meg på favela. må bare beklage den altså. Bruker den ikke egentlig

Highrise er korrekt. Vi drepte vel hverandre annenhver gang "nede"? :p

Jeg så at du sluttet å bruke den mot slutten av matchen, men alikevel var det jævlig irriterende de 5-6 gangene jeg døde pga det.

 

Stemmer. Jeg husker det.

Jeg har ikke brukt javelin på den måten før, å vil ikke bruke den på den måten mer heller. Så må bare beklage igjen for det:P

Lenke til kommentar

jepp null problem.

 

Nå har jeg sluttet å irritere meg over når jeg dør..men en ting som fortsatt irriterer meg noe inni helvette er når andre, både fiender og folk på laget, stjeler care packages..spesielt vist det er noe bra...spilte på favela..så fikk jeg en choppergunner via carepackages...men så var det en AC130 som bomba plassen..jeg døde 2 ganger. ene mens jeg skulle ta den, den andre mens jeg sprang for å ta den en andre gang..så var det en på laget som tok den..tror jeg nesten knuste kontrollen min.

 

Edit: skulle faanmeg ikke vert mulig å ta andre sine carepackages

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Det er lett.

 

Helt til venstre (Når du står å ser på den bygninga) så er det en sånn gul stilasgreie som bare henger i en vaier. Du kan hoppe på den og bruke den som stige og gå rundt kanten, og til en annen stilasgreie og hopper opp.

 

Men, det er et rimelig dårlig sted å være, alle vet om det, og det er veldig lett å bli tatt.

Lenke til kommentar
jepp null problem.

 

Nå har jeg sluttet å irritere meg over når jeg dør..men en ting som fortsatt irriterer meg noe inni helvette er når andre, både fiender og folk på laget, stjeler care packages..spesielt vist det er noe bra...spilte på favela..så fikk jeg en choppergunner via carepackages...men så var det en AC130 som bomba plassen..jeg døde 2 ganger. ene mens jeg skulle ta den, den andre mens jeg sprang for å ta den en andre gang..så var det en på laget som tok den..tror jeg nesten knuste kontrollen min.

 

Edit: skulle faanmeg ikke vert mulig å ta andre sine carepackages

Carepackages er overrated spør du meg. Mye bedre å bruke perksa på noe forutsigbart. Skal også sies at jeg nesten alltid får UAV og Counter UAV, ganske irriterende.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...