Thespaniard Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er tingen med å løpe rundt med den javelin launchern, spilte mye online i går og kom på en server der halvparten av det andre laget løp rundt med den. Merket fort hvorfor de har den, dreper du dem nærme fungerer den jo som en selvmordsbomber. Må si jeg ble litt irritert etter å ha død flere ganger pga den selvmordsmekanismen den har, men prøvde såklart å drepe de som brukte den på avstand, men det skjedde ikke alltid. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Lol, jeg kom inn i en PRIVATE MATCH på RUST med 18 spillere. Og jeg søkte etter TDM. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde nettop en kompis som fikk 34-0 på Wastelands, harrier + emergency airdrop, som hadde den 11streak choppergunner og airstrike. Han hadde ikke nuke da, men syyk runde. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er tingen med å løpe rundt med den javelin launchern, spilte mye online i går og kom på en server der halvparten av det andre laget løp rundt med den. Merket fort hvorfor de har den, dreper du dem nærme fungerer den jo som en selvmordsbomber. Må si jeg ble litt irritert etter å ha død flere ganger pga den selvmordsmekanismen den har, men prøvde såklart å drepe de som brukte den på avstand, men det skjedde ikke alltid. Det er en glitch hvor folk "cocker" en semtex, så skifter de til javelin...om du dreper de da så dør du..men da kan de ikke skyte noen..funker bare når javelin er oppe.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne helga har vært perfekt! Fredag kveld startet jeg opp på rank 35 og begynte å spille FFA. Etter ca 1-2-3 timer med spiller hadde jeg havnet på topp 3 på 20 matcher i streak! så da var jeg på lvl 40 I går startet jeg med det samme og vant ca 5 matcher i FFA og ble lvl 44-45 Alt brukt med Ranger Akimbo og M16 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne helga har vært perfekt!Fredag kveld startet jeg opp på rank 35 og begynte å spille FFA. Etter ca 1-2-3 timer med spiller hadde jeg havnet på topp 3 på 20 matcher i streak! så da var jeg på lvl 40 I går startet jeg med det samme og vant ca 5 matcher i FFA og ble lvl 44-45 Alt brukt med Ranger Akimbo og M16 Nice! =) FFA eier, veldig enkelt å lvl opp våpna. Har en streak selv i wins på 96. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne helga har vært perfekt!Fredag kveld startet jeg opp på rank 35 og begynte å spille FFA. Etter ca 1-2-3 timer med spiller hadde jeg havnet på topp 3 på 20 matcher i streak! så da var jeg på lvl 40 I går startet jeg med det samme og vant ca 5 matcher i FFA og ble lvl 44-45 Alt brukt med Ranger Akimbo og M16 Nice! =) FFA eier, veldig enkelt å lvl opp våpna. Har en streak selv i wins på 96. Nydelig! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ranger Akimbo Jæveltryne. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ranger Akimbo Jæveltryne. hva faen? xD Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ranger Akimbo Jæveltryne. hva faen? xD Ingenting som er mer frustrerende enn folk som bruker de våpnene. Trenger faen ikke sikte engang. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dual winchesters er jo verre Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den Model 1887 er den verste da! ) Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sikkert et uhyre dumt spm, men om jeg formaterer PCen, mister jeg da "brukeren" min på MW2? Det vil si at jeg må starte på nytt, eller? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sikkert et uhyre dumt spm, men om jeg formaterer PCen, mister jeg da "brukeren" min på MW2? Det vil si at jeg må starte på nytt, eller? Nei, så lenge du ikke "sletter" steam acc din så forblir den saven der for evig stort sett. jeg måtte reinstallere spillet, og saven ble der. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nei (edit: For treig der ja...) Endret 6. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei (edit: For treig der ja...) Desverre ja Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den Model 1887 er den verste da! ) Til de grader =) Super range på de. Men foretrekker å safe litt mer på secondary, PP2000 fungerer jo omtrent like bra som de fleste SMG. Veldig gode når man sniper. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 MPbrukeren blir lagret, men dette gjelder ikke single playern. Da må du dra med deg hele steammappa tror jeg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den Model 1887 er den verste da! ) Til de grader =) Super range på de. Men foretrekker å safe litt mer på secondary, PP2000 fungerer jo omtrent like bra som de fleste SMG. Veldig gode når man sniper. Enig. Fikk en gang bedre streak med PP2000 secondary enn med Barrett. Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dagens dumme #2; Hvordan regner man ut K/D-R ? http://bildr.no/view/540911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå