erlendo89 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 dette har ikke vert en bra MW2 dag... eneste jeg møtte på var snipers og folk med 2 x rangers... Sistnevnte bør nerfest asap... makan til kjedelig våpen. Hadde akkurat samme opplevelse i dag. 2x ranger og en fyr som løpte rundt med den javelin glitchen som gjør at kisen sprenges når han dør. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Sikkert blitt spurt mange ganger før, men har noen peiling på hvordan jeg får NAT Type "Strict" endret til "Open"? Det er forresten pc det er snakk om. Endret 5. desember 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sikkert blitt spurt mange ganger før, men har noen peiling på hvordan jeg får NAT Type "Strict" endret til "Open"? Det er forresten pc det er snakk om. Du må gå inn på routeren din å skru på UPnP. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 jeg hadde ikke en bra MW2 dag i dag...fikk fannmeg ikke til noen ting...gikk greit i starten av dagen...men resten av dagen har det liksom bare vert sån 9-10 i stat osv..forbanna irriterende... Hver gang jeg skal skyte noen så forsvinner de liksom akkurat bak en mur..så de vet at jeg er der... så hopper de fram å dreper meg... En annen ting er når jeg peprer fienden med skudd mens han treffer meg med kansje en liten glock med lyddemper i tåa å jeg dør...hva faan er det for noe..denne såkalte aimen er bullshit...argh...nesten knust kontrollen flere ganger i dag... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Sikkert blitt spurt mange ganger før, men har noen peiling på hvordan jeg får NAT Type "Strict" endret til "Open"? Det er forresten pc det er snakk om. Hos meg sto den plutselig på strict etter et par dager, og det viste seg at Windows Firewall hadde tatt seg den frihet å skru seg på for egen maskin. Skru den av om den er på, og skru på UPnP i ruteren, så burde du være sikra at det virker. Endret 5. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå er det sånn at UPnP står på og firewall er disabled, men NAT type står fortsatt på strict, noe som er jævlig frustrerende Har og opna de portene som trengs til Xbox Live, og open NAT kommer og går slik som den vil Vet dere om noe annet jeg bør gjøre for å få open NAT? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå er det sånn at UPnP står på og firewall er disabled, men NAT type står fortsatt på strict, noe som er jævlig frustrerende Har og opna de portene som trengs til Xbox Live, og open NAT kommer og går slik som den vil Vet dere om noe annet jeg bør gjøre for å få open NAT? Hvilken ruter har du ? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 *hint hint* Dersom du ikke er keen på å være host (noe jeg ikke tror du er) så bør du la den stå slik den er, nemlig på strict. jeg har til nå ikke hatt noen som helst problemer med å ha den på strict, og jeg kan invite venner osv til party. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hvorfor skulle man ikke ønske å være host? Er da hundre ganger bedre å ha en spillbar ping og faktisk få til noe, enn at andre skal ha opptil et halvt sekunds fordel på deg. Endret 5. desember 2009 av Rotteh 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvilke programmer bruker dere for å ta screenshots? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvilke programmer bruker dere for å ta screenshots? fraps Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 fy faan det er så mange stygge online maps at jeg blir kvalm..som den bana som relaterer til oljeplatform missionet..spiller alltid dårlig der..fordi bana er stygt konstruert Hvilken er det? sub base Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 dette har ikke vert en bra MW2 dag... eneste jeg møtte på var snipers og folk med 2 x rangers... Sistnevnte bør nerfest asap... makan til kjedelig våpen. Hadde akkurat samme opplevelse i dag. 2x ranger og en fyr som løpte rundt med den javelin glitchen som gjør at kisen sprenges når han dør. Havna borti en som brukte stinger istedet for javelin. Virket jo, men ingen døde av det. Han endte opp med 30-40 deaths on to, tre kills... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor skulle man ikke ønske å være host? Er da hundre ganger bedre å ha en spillbar ping og faktisk få til noe, enn at andre skal ha opptil et halvt sekunds fordel på deg. Så sant som det er sagt. Jeg blir da også host flesteparten av rundene, og det funker veldig fint. Hender det funker VELDIG dårlig når andre er host. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som vet hva updaten inneholdt? (PS3) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Huff, jeg skjønner de som løper rundt med akimbo hagle på baner, det er jævlig artig. Btw: 14-0 på capture the flag. Endret 5. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er ikke jævlig artig, det er jævlig fittete og ødelegger et ellers godt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er ikke jævlig artig, det er jævlig fittete og ødelegger et ellers godt spill. Det er din mening det, jeg opplevde det som veldig artig. Fikk haglen nettop da jeg kom opp i lvl, og tenkte jeg skulle teste den ut. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er ikke jævlig artig, det er jævlig fittete og ødelegger et ellers godt spill. Det er din mening det, jeg opplevde det som veldig artig. Fikk haglen nettop da jeg kom opp i lvl, og tenkte jeg skulle teste den ut. tror nokk at de fleste mener det, utenom de som bruke de! kan no spørre deg selv hvorfor det er så artig å springe rundt med de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 tror nokk at de fleste mener det, utenom de som bruke de! kan no spørre deg selv hvorfor det er så artig å springe rundt med de. Sant det. Ble jo selv irritert når folk sprang rundt med akimbo hagler og tok folk, men etter å ha prøvd det ut selv skjønner jeg hvorfor de bruker det. Nå er jeg endelig ferdig med M4, herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå