Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Sikkert blitt spurt mange ganger før, men har noen peiling på hvordan jeg får NAT Type "Strict" endret til "Open"?

Det er forresten pc det er snakk om.

Du må gå inn på routeren din å skru på UPnP.

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke en bra MW2 dag i dag...fikk fannmeg ikke til noen ting...gikk greit i starten av dagen...men resten av dagen har det liksom bare vert sån 9-10 i stat osv..forbanna irriterende...

 

Hver gang jeg skal skyte noen så forsvinner de liksom akkurat bak en mur..så de vet at jeg er der... så hopper de fram å dreper meg...

En annen ting er når jeg peprer fienden med skudd mens han treffer meg med kansje en liten glock med lyddemper i tåa å jeg dør...hva faan er det for noe..denne såkalte aimen er bullshit...argh...nesten knust kontrollen flere ganger i dag...

Lenke til kommentar
Sikkert blitt spurt mange ganger før, men har noen peiling på hvordan jeg får NAT Type "Strict" endret til "Open"?

Det er forresten pc det er snakk om.

Hos meg sto den plutselig på strict etter et par dager, og det viste seg at Windows Firewall hadde tatt seg den frihet å skru seg på for egen maskin. Skru den av om den er på, og skru på UPnP i ruteren, så burde du være sikra at det virker.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Nå er det sånn at UPnP står på og firewall er disabled, men NAT type står fortsatt på strict, noe som er jævlig frustrerende :mad: Har og opna de portene som trengs til Xbox Live, og open NAT kommer og går slik som den vil :(

Vet dere om noe annet jeg bør gjøre for å få open NAT?

 

Hvilken ruter har du ?

Lenke til kommentar
dette har ikke vert en bra MW2 dag... eneste jeg møtte på var snipers og folk med 2 x rangers... Sistnevnte bør nerfest asap... makan til kjedelig våpen.

Hadde akkurat samme opplevelse i dag. 2x ranger og en fyr som løpte rundt med den javelin glitchen som gjør at kisen sprenges når han dør.

Havna borti en som brukte stinger istedet for javelin. Virket jo, men ingen døde av det. Han endte opp med 30-40 deaths on to, tre kills... :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle man ikke ønske å være host? Er da hundre ganger bedre å ha en spillbar ping og faktisk få til noe, enn at andre skal ha opptil et halvt sekunds fordel på deg.

Så sant som det er sagt. Jeg blir da også host flesteparten av rundene, og det funker veldig fint. Hender det funker VELDIG dårlig når andre er host.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Huff, jeg skjønner de som løper rundt med akimbo hagle på baner, det er jævlig artig.

 

Btw: 14-0 på capture the flag.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Det er ikke jævlig artig, det er jævlig fittete og ødelegger et ellers godt spill.

Det er din mening det, jeg opplevde det som veldig artig.

Fikk haglen nettop da jeg kom opp i lvl, og tenkte jeg skulle teste den ut.

Lenke til kommentar
Det er ikke jævlig artig, det er jævlig fittete og ødelegger et ellers godt spill.

Det er din mening det, jeg opplevde det som veldig artig.

Fikk haglen nettop da jeg kom opp i lvl, og tenkte jeg skulle teste den ut.

 

 

tror nokk at de fleste mener det, utenom de som bruke de! kan no spørre deg selv hvorfor det er så artig å springe rundt med de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
tror nokk at de fleste mener det, utenom de som bruke de! kan no spørre deg selv hvorfor det er så artig å springe rundt med de.

Sant det.

Ble jo selv irritert når folk sprang rundt med akimbo hagler og tok folk, men etter å ha prøvd det ut selv skjønner jeg hvorfor de bruker det.

 

Nå er jeg endelig ferdig med M4, herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...