erlendo89 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ikke dårlig first blood det der. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fikk en fin start på en runde tidligere idag Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Niice, pleier ofte å fyre av et par javelin på rundestarter og på demolition ;] Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 fy faan det er så mange stygge online maps at jeg blir kvalm..som den bana som relaterer til oljeplatform missionet..spiller alltid dårlig der..fordi bana er stygt konstruert Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan er det en får tak i extended mags på våpnene? Bruker FMJ men det skjer jo ingenting. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hvis det er Sub Base du snakker om er jeg uenig. Den synes jeg faktisk er ganske bra. Mange andre maps derimot, spesielt Invasion og Wasteland har jeg ikke så mye til overs for ennå. Savner også mer variasjon i brettene, og synes gjerne de kunne tatt et eller to fra CoD4 i en eller annen patch eller map pack Mr. Anki, du må ha FMJ på våpenet (så klart) også må du drepe 40 fiender gjennom objekter/vegger elns. Endret 5. desember 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan er det en får tak i extended mags på våpnene? Bruker FMJ men det skjer jo ingenting. Kulen må gå gjennom en vegg etc.før den dreper. Det står forklart i challengen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan er det en får tak i extended mags på våpnene? Bruker FMJ men det skjer jo ingenting. FMJ gjør at kulene dreper bedre gjennom vegger. Du får flere magasin hvis du åpner den siste utfordringen(Exstended Mags) på våpnet. Les på attachmenten.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvis det er Sub Base du snakker om er jeg uenig. Den synes jeg faktisk er ganske bra. Mange andre maps derimot, spesielt Invasion og Wasteland har jeg ikke så mye til overs for ennå. Savner også mer variasjon i brettene, og synes gjerne de kunne tatt et eller to fra CoD4 i en eller annen patch eller map pack Mr. Anki, du må ha FMJ på våpenet (så klart) også må du drepe 40 fiender gjennom objekter/vegger elns. Invasion suger, men Wasteland er elsk. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå fikk jeg akkurat 27 - 1 på Wasteland. Det vil si, jeg hadde 27 kills uten å dø. Killstreaken min i Barracks er fortsatt bare 17. wtf? Jeg brukte ikke airdrops eller noe. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dør du under killstreaken, så blir det jo nullstilt igjen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Når jeg døde hadde jeg ikke drept noen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Droppa du ut av kampen mot slutten, kanskje? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 kan hende steam fucka... gama en match i går, og unlocka par 3 challenges... matchen ble ferdig jeg valgte det nye emblet eller title jeg fikk og venta på neste runde... brått får jeg steam connection failed. Hele steam dissconnecta og reconnecta, så merka jeg at jeg brått ikke hadde de jeg unlocka sist -.- btw hva er deres høyeste killstreak? min er 30 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Droppa du ut av kampen mot slutten, kanskje? Menes med det? JEg fikk harrier, pavelow og AC 130. Det var på slutten jeg eide. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 fy faan det er så mange stygge online maps at jeg blir kvalm..som den bana som relaterer til oljeplatform missionet..spiller alltid dårlig der..fordi bana er stygt konstruert Hvilken er det? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dessverre så er nuke det eneste som er morsomt i dette spillet. Og av en eller annen grunn så begynner halve serveren å whine om cheats hvis man får nuke uten å dø ^^ Er jo altfor lett... men btw: går det ann å finne ut av hvor mange nukes man har fått? (PC) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Min beste killstreak var noe rundt 25-26 hvis jeg ikke husker feil. Det var på highrise der jeg var heldig i starten med kills fra lang avstand, og fikk chopper gunner rett etterpå i care package. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 dette har ikke vert en bra MW2 dag... eneste jeg møtte på var snipers og folk med 2 x rangers... Sistnevnte bør nerfest asap... makan til kjedelig våpen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 dette har ikke vert en bra MW2 dag... eneste jeg møtte på var snipers og folk med 2 x rangers... Sistnevnte bør nerfest asap... makan til kjedelig våpen. +1 Spesielt på små baner. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ehm. Jeg sliter med at jeg rett og slett ikke kommer videre til siste mission på act 2... når jeg loader oppdraget og den viser briefingen med å peile inn på kartet hvor jeg skal hen så klikker spillet og jeg får opp en feilmelding "I4sw*** har sluttet å virke". Noen som sliter med det samme? jeg får også noen ganger cd read error når jeg loader maps og når jeg legger ned cod for å skrive på msn o.l. og trykker det opp igjen blir jeg disconnecta fra gamet. Bugs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå