Feh Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fra Steam support wiki: The Valve Anti-Cheat system is enabled for servers displaying the Secured shield logo. If a user connects to a VAC-Secured server from a computer with identifiable cheats installed, the VAC system will ban the user from playing on VAC-Secured servers in the future. While server admins may choose to ban specific players, server admins cannot VAC ban players. The VAC system is automated - contacting Steam Support to report cheaters is not necessary, nor will Steam Support act on any information provided. Så det eneste du kan gjøre når du ser en cheater er rett og slett å gå u t av den lobbyen. Folk må bli litt mer agressive mot de. Om samtlige på det ene laget dro fra gamet med en gang de oppdaget en cheater ville gamet mest sansynlig droppe. Noen idioter tenker jo kanskje at de ikke skal leave siden de da får en loss, men man får jo i 99% av tilfellene loss når man spiller med en hacker uansett (opposing team). Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Såg på killcam'n... siktet hans hoppa fra hode til hode på oss... 2-3 stk pr killcam session... tar ikkje VAC slike folk? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) VAC skal egentlig ta slike folk, jo, men det er tydelig at VALVe ikke har fått ordentlig kloa i denne hacken eller at den er vanskelig å oppdage. Som en moderator selv sa på forumet om en fyr som hadde god dokumentasjon på cheating: Next time you want to report cheat websites, PM a mod, or send a support ticket. VAC is automated, however, and no matter if you had a demo, signed confessions, and a 3 stage clinical trial... there is nothing we can do to do help you. Endret 5. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) det stemmer at det er umulig å få 93 kills på SnD..MEN! Jeg har spilt rust Free for all, team tactical OG Team deathmatch der..så den var litt drøy. Mulig det, jeg spiller bare Hardcore og FFA, har aldri sett Rust på noen HC mode. BTW, FFA burde komme i HC. Endret 5. desember 2009 av dredg Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills På slike maps er Chopper og AC130 nermest ubrukelig. EMP er derimot magisk på slike maps. Kjører Sentrygun, Harrier og EMP på de mapsa, siden det går som regel som du sier - folk løper inn. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Er ikke rust bare en FFA map? og 93 kills på S&D?... Headquarters pro var det jeg spilte, my bad. jeg trodde også rust bare var ffa inntill i går. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig... Som jeg sa så var det harcore ricochet, HQ pro. Anyways spilte jeg med en kompis som så det, og rust er IKKE kun free for all, noe jeg er 100% sikker på. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig... Som jeg sa så var det harcore ricochet, HQ pro. Anyways spilte jeg med en kompis som så det, og rust er IKKE kun free for all, noe jeg er 100% sikker på. Da ble det i så fall en del friendly fire? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Spilt Rust på TDM jeg Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg og. Gjorde det faen så bra til en smartass velta xboxen min. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nokon som vil spela Spec Ops i dag? Kan spela heilt til ca. kl. 18. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan noen fortelle meg hvordan i huleste man bytter navn? Skulle gjerne satt på en litt mer fancy navn med farger og sånt, men jeg finner faen ikke hvor man gjøre det... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan noen fortelle meg hvordan i huleste man bytter navn? Skulle gjerne satt på en litt mer fancy navn med farger og sånt, men jeg finner faen ikke hvor man gjøre det... Hvilken platform spiller du på? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøvde for moroskyld å bytte på navnet i Steam og det ser ut som det er der den tar det fra. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det er steam navnet det tar det fra ja. Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bruk ^1-9 i steam friends nicket for å få farger, ^1 er rød tror jeg Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig... Som jeg sa så var det harcore ricochet, HQ pro. Anyways spilte jeg med en kompis som så det, og rust er IKKE kun free for all, noe jeg er 100% sikker på. Da ble det i så fall en del friendly fire? Det kan være, men de ble jeg rapa i spawn så jeg tror det gikk greit. Endte opp med 29500 xp den runden. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fikk en fin start på en runde tidligere idag Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Måtte du brenne lenge Qvistha. Endret 5. desember 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå