Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Fra Steam support wiki:

 

The Valve Anti-Cheat system is enabled for servers displaying the Secured shield logo. If a user connects to a VAC-Secured server from a computer with identifiable cheats installed, the VAC system will ban the user from playing on VAC-Secured servers in the future.

 

While server admins may choose to ban specific players, server admins cannot VAC ban players. The VAC system is automated - contacting Steam Support to report cheaters is not necessary, nor will Steam Support act on any information provided.

 

Så det eneste du kan gjøre når du ser en cheater er rett og slett å gå u t av den lobbyen. Folk må bli litt mer agressive mot de. Om samtlige på det ene laget dro fra gamet med en gang de oppdaget en cheater ville gamet mest sansynlig droppe. Noen idioter tenker jo kanskje at de ikke skal leave siden de da får en loss, men man får jo i 99% av tilfellene loss når man spiller med en hacker uansett (opposing team).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VAC skal egentlig ta slike folk, jo, men det er tydelig at VALVe ikke har fått ordentlig kloa i denne hacken eller at den er vanskelig å oppdage.

 

Som en moderator selv sa på forumet om en fyr som hadde god dokumentasjon på cheating:

 

Next time you want to report cheat websites, PM a mod, or send a support ticket. VAC is automated, however, and no matter if you had a demo, signed confessions, and a 3 stage clinical trial... there is nothing we can do to do help you.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
det stemmer at det er umulig å få 93 kills på SnD..MEN! Jeg har spilt rust Free for all, team tactical OG Team deathmatch der..så den var litt drøy.

 

Mulig det, jeg spiller bare Hardcore og FFA, har aldri sett Rust på noen HC mode.

 

BTW, FFA burde komme i HC.

Endret av dredg
Lenke til kommentar
Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE

 

Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills

 

På slike maps er Chopper og AC130 nermest ubrukelig. EMP er derimot magisk på slike maps. Kjører Sentrygun, Harrier og EMP på de mapsa, siden det går som regel som du sier - folk løper inn.

Lenke til kommentar
Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE

 

Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills

Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden :D

Er ikke rust bare en FFA map? og 93 kills på S&D?...

Headquarters pro var det jeg spilte, my bad. jeg trodde også rust bare var ffa inntill i går.

Lenke til kommentar
Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden :D

 

Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig...

Som jeg sa så var det harcore ricochet, HQ pro. Anyways spilte jeg med en kompis som så det, og rust er IKKE kun free for all, noe jeg er 100% sikker på.

Lenke til kommentar
Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden :D

 

Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig...

Som jeg sa så var det harcore ricochet, HQ pro. Anyways spilte jeg med en kompis som så det, og rust er IKKE kun free for all, noe jeg er 100% sikker på.

Da ble det i så fall en del friendly fire?

Lenke til kommentar
Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden :D

 

Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig...

Som jeg sa så var det harcore ricochet, HQ pro. Anyways spilte jeg med en kompis som så det, og rust er IKKE kun free for all, noe jeg er 100% sikker på.

Da ble det i så fall en del friendly fire?

 

Det kan være, men de ble jeg rapa i spawn så jeg tror det gikk greit. Endte opp med 29500 xp den runden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...