johnny87 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har 4 igjen på SPEC OPS og sliter en del:( De jeg har igjen er Estate takedown, Wardriving, Terminal og Snatch and Grab. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen andre som har massiv lagg på PC i kveld? Ja, både jeg og kompisene mine har merket lagging på serverne idag :/ Utrolig kjipern! Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen andre som har massiv lagg på PC i kveld? Ja, både jeg og kompisene mine har merket lagging på serverne idag :/ Utrolig kjipern! Sitter med 4-5 kompiser jeg også, alle lagger ofte! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper alle har set det ultimate camper området på en av banene, det er lagt opp til grilling og overnatting Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har et spørsmål. Jeg har begynt på prestige mode nå, og lvler like raskt som jeg gjorde før. Når jeg når lvl 70 i prestige, kan jeg da starte på nytt igjen med prestige? Har hørt at dette går an 10 ganger, usikker på om det er riktig. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 13 - 0 på estate nå. Men når jeg fikk AC 130 var det 20 sek igjen. Er nesten for feig jeg tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg begynner å bli møkk lei server migration problemene, ørtende gangen at det går til helvete Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det noe vits å gå prestige? Annet enn replay-value? Lenke til kommentar
12345689 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Flere custom class har jeg savnet, men synes ikke det er verdt å gå prestige for. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills Endret 5. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det ikke typisk...hver gang jeg får AC 130 så er det enten på Terminal eller Skidrow..hvor alle løper rundt INNE Fikk akkurat AC130 på terminal..men tror jeg bare fikk 1 eller 2 kills Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Er ikke rust bare en FFA map? og 93 kills på S&D?... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 da har The Escapist testa MW2: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...odern-Warfare-2 morro morro Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 da har The Escapist testa MW2: http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...odern-Warfare-2 morro morro hahahaaaaaa x] Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hehe jeg fikk Chopper gunner på Rust når jeg spillte hardcore search and destroy. fikk 93 kills den runden Om du hadde drept alle motstandere i alle rundene og det hadde gått til overtime ville det blitt 7 runder x 6 motstandere = 42 Kills, dessuten er rust kun på Free For All. Skal man lyve på seg skills så bør man i det minste skryte på seg noe som faktisk er mulig... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Er det ein norsk clan her på forumet, eller ein forum clan eg kan join? Spiller på Xbox 360 Endret 5. desember 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) det stemmer at det er umulig å få 93 kills på SnD..MEN! Jeg har spilt rust Free for all, team tactical OG Team deathmatch der..så den var litt drøy. Edit. En annen ting som irriterer meg veldig er at hver gang jeg får AC 130 så skal jeg springe å finne en safe plass..men før jeg finner en plass så dør jeg alltid..så typisk..bye bye nuke..(skjedd 3 ganger i dag) Endret 5. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kor melder man fra om cheatere? Såg på ein fyr nå som sikta automagisk på hodet. Hadde det vore før i gamle dager på lan, hadde han fått ein finger eller 5 knekt tvert av, muligens på begge hender. Og pc'n hans hadde i allefall ikkje fungert meir... argh. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 helt enig at det er lite som er mer plagsomt enn cheaters. Makan til feige folk!! men tror nokk at det er lite vi kan gjøre uten å drepe han ingame vist du spiller hardcore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå