Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm høres rart ut, da NAT ikke følge IP, men er noe som er lokalt i routeren.

men NAT er vrient å få til, på NGT sine møkka routere er det så godt som umlig.

 

kjøp en DLink Dir655 eller noe så funker det med engang

På min router må jeg åpne portenen som må åpnes på en spesifikk IP, når den endrer seg så henger ikke innstillingene med --> Portene følger ikke med.

 

berniy, det høres veldig rart ut. Multiplayer lagres online.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

 

Tenkte akkurat på det samme når jeg så den, men det står ''helmet-brit'', så kan godt hende det er et gammelt britisk flagg eller noe

Kan ha noe med at selve hjelmen er en britisk model som ble brukt under andre verdenskrig av briter.

Nordmenn var under britisk ledelse (militært) under andre verdenskrig, Norge fikk da suplert militært utstyr. Derav britsikhjelm med Norge sitt flagg på.

 

Her er norske soldater ombord på en transportbåt ved Greenock i Skottland.

300px-Norwegian_troops_greenock.JPG

Ser likheten på hjelmene?

Lenke til kommentar
hmm høres rart ut, da NAT ikke følge IP, men er noe som er lokalt i routeren.

men NAT er vrient å få til, på NGT sine møkka routere er det så godt som umlig.

 

kjøp en DLink Dir655 eller noe så funker det med engang

På min router må jeg åpne portenen som må åpnes på en spesifikk IP, når den endrer seg så henger ikke innstillingene med --> Portene følger ikke med.

 

berniy, det høres veldig rart ut. Multiplayer lagres online.

 

Dere må huske å sette hvilken lokal stasjon denne port-åpningen skal gjelde for, være det PC,xbox eller ps3.

Lenke til kommentar
hmm høres rart ut, da NAT ikke følge IP, men er noe som er lokalt i routeren.

men NAT er vrient å få til, på NGT sine møkka routere er det så godt som umlig.

 

kjøp en DLink Dir655 eller noe så funker det med engang

 

Aner ikke hvordan router det er, men det står linksys eller noe på den...og Jensen Skandinavia.

Lenke til kommentar
Du skjønner ikke at det er gøy nei, men det er ikke opp til deg heller. Folk skal da få løpe rundt med hva de nå enn vil. Bruker Javelin selv en del, men bare på de mapsa som er egnet til det. Ender som regel alltid med bra score uansett, så jeg ødelegger ikke for resten av laget. Bruker du javelin lenge nok, vet du til slutt hvor du skal skyte.

 

Han snakker om glitchen med Javelin. De som bruker glitchen får kun kills da de dør, de vet ikke hvor de skal skyte. Det er bare ødeleggende å exploite slik. Det er virkelig ikke gøy for andre å bli drept av en selvmordsbomber. Det er ikke meningen å spille slik. Ryktes om at det vanker straffer for de som bruker det på xbox live, vet ikke hvordan det blir på psn.

 

Edit: Når en av disse glitcherne kommer mot deg, dør du uansett. Dreper du han, så sprenger javelin, og du dør. Dreper du han ikke kommer han og kniver deg. Javelin har ganske så stor range også.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...