Tommsern92 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Får man mer XP av å prestige? Lagt merke til mange som er 10 presitge og slikt, så enten cheater dem, får mye XP, eller ikke har liv...anyone? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Alle med 10 prestige har hacket ranken. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke slå meg nå, men hva er Prestige? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 *slap* Når du når level 70 online kan du starte på nytt igjen, da går du "Prestige" Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke slå meg nå, men hva er Prestige? Når du blir level 70 kan du gå prestige, da starter du på level 1 igjen. Du mister alt bortsett fra titler og emblems. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Står noe om NAT der ja, men det har jo fungert før. Hva er statusen til NAT? Strict? Prestige er noe man tar når man er lvl 70, man starter da helt på nytt. Lvl 1, mister våpen, perks etc. Titler og emblemer beholder du, med prestige kan du få nye titler og emblemer. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skjønner ikke hvordan folk ranker så fort? Har 2 kamerater som er flere ranker over meg. eks, han ene er lvl 42 og for noen timer siden var han lvl 37? :S Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sikkert heldig og får masse 10k xp challenges på rad. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fullføre challenges gir en god del xp Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det som funker best for meg er å spille mye Domination. Får store bonuser dersom laget vinner runden og det skal ikke så mye til hvis man er litt aktiv med å prøve å cappe de stedene. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sabotage runder som varer en god stund resulterer i haugevis med XP. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 japp domination eier på xp om laget ditt vinner, samt du får en del kills og deffer/planter (el var det en annen mode? xD) en av dem er det sykt mye campere i hvertfall.... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Står noe om NAT der ja, men det har jo fungert før. Hva er statusen til NAT? Strict? Prestige er noe man tar når man er lvl 70, man starter da helt på nytt. Lvl 1, mister våpen, perks etc. Titler og emblemer beholder du, med prestige kan du få nye titler og emblemer. Det står strict ja. Hvordan endrer jeg det? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det står strict ja. Hvordan endrer jeg det? Du må inn på routeren din og åpne porter. søk på google så finner du plenty av guider Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det står strict ja. Hvordan endrer jeg det? Du må inn på routeren din og åpne porter. søk på google så finner du plenty av guider Hæ, men jeg har da spilt med andre kjempemye. Endrer det seg helt av seg selv? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At du ikke har åpen NAT betyr ikke at du ikke kan spille med andre, det betyr at du ikke kan connecte til alle. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At du ikke har åpen NAT betyr ikke at du ikke kan spille med andre, det betyr at du ikke kan connecte til alle. De siste dagen har den klikket helt, får ikke connected til friends whatsoever. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At du ikke har åpen NAT betyr ikke at du ikke kan spille med andre, det betyr at du ikke kan connecte til alle. De siste dagen har den klikket helt, får ikke connected til friends whatsoever. Hvis du har dynamisk ip så vil det si at IP-addressen endrer seg. Det kan da være at NAT innstillingene ikke er med på neste IP, har selv opplevd det ørten ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 hmm høres rart ut, da NAT ikke følge IP, men er noe som er lokalt i routeren. men NAT er vrient å få til, på NGT sine møkka routere er det så godt som umlig. kjøp en DLink Dir655 eller noe så funker det med engang Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Headquarters gir VELDIG mye, særlig når man får HQ Hardcore. Da blir det mongomye poeng 100 per kill, i tillegg til å holde seg i live etter HQ er captura, pluss masse match bonus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå