Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stod ikkje om det bare var til pc. Kommer det til konsollene også?

Etter hva som står på siden så vil den infoen komme senere. Men ser for meg at det kommer til alle platformer, da på konsoll via marketplace.

Men utviklerne ligger ikke på latsiden av den grunn. Infinity Wards Robert Bowling skriver i en twittermelding at nedlastbart innhold til «Modern Warfare 2» er planlagt lansert i løpet av våren 2010.

 

- Jeg skal si ifra når vi vet når det vil være ferdig, skriver Bowling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Kan noen kort fortelle meg hva som skjer når jeg er komt til lvl 70?

Ser det står Prestige Mode LVL70 i barracks menyen.

Og har hørt at man resetter hele inventaret, samt våpen og challenges.

Hva er greia med prestige, får man noen fordeler ut av det?

Som jeg har forstått det så er det bare nye emblems og titles.

Lenke til kommentar

Jeg prestiget i går var det vel. Du får også unlocked en hel del challenges. Du får nå to ekstra challenges for hvert våpen (f.eks M4A1 Veteran I og II + Master I + II). For våpnene er veteran I 500 kills og II 2500 kills, for Master er I 250 headshots og II 1000 headshots. Disse challengesene unlocker 4 titles + to emblems for hvert våpen. I tillegg er det en egen kategori challenges som heter "Prestige" med 15 diverse challenges som alle gir en unik title. Se her for fullstendig liste over titles/emblems: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns. Hvis du ser i den øverste lange lista er også en del titles tilknyttet prestige markert i grønt (25 titles).

 

I tillegg får du en ekstra Custom Class slot for annenhver prestige tror jeg. Du får en for prestige 1 og på prestige 10 har du tilsammen 10 custom class slots.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Med andre ord så er det bare et "merke" som viser at han/hun har brukt vanvittig mye tid med spillet?

 

Du får også en ekstra custom class slot for hver gang du prestiger. Selv valgte jeg å gå prestige fordi jeg ville ha en utfordring. Blir kjedelig (og for lett) i lengden å kunne velge fra øverste hylle når det gjelder våpen og tilbehør hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...