Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dinget 40, og til min STORE skuffelse fant jeg ut at M16 var 3 round burst våpen. Noen som har noe erfaring av slike våpen eller? funker det utenom hardcore?

 

Det er det vel på CoD4:MW óg? Der er det i alle fall et av de beste våpnene på spillet, selv om det er det første du får. Hvis du har Stopping Power trenger du bare en runde i motspilleren, så er det confirmed kill ;)

 

 

spillte aldri CoD4:MW, hva var stopping power igjen? er på jobb og har ikke mulighet til å finne ut av slikt selv no:/

stopping power=kulene du skyter skader mere.

 

hmm, prøv med scavenger pro så er det nok ammo ;) men skal sjekke ut våpnene som du sa :D

 

Bruker ingenting annet enn Scavenger Pro, og 20 skudd i magasinet er for lite dersom man må ta mer enn tre stykker raskt.

extended mags! :D

Lenke til kommentar
extended mags og scavenger pro og det er det ultimate våpen!

 

extended mags er vel en av få jeg aldri har prøvd, brukt. Synest selv at det er mye bedre med et sikte, silencer eller tube. Men er helt enig at scavenger pro er et must, spesielt for de som ikke liker å springe rundt å plukke opp våpen som meg selv.

 

stopping power=kulene du skyter skader mere

Joda, den brukte jeg mye, helt til jeg fikk cold bloded. Stopping power pro er utrolig fint vs choppers osv.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Trenger ikke scavenger egentlig, bling all the way. Rødpunktsikte+fmj=<3

Greide killstreak på 40 med 60 kuler + shotgun som second weap.

Som regel er hver eneste runde så hektisk at du dør før du er tom for ammo xP

 

Uten scavenger blir du jo finn tvunget til å plukke opp andre våpen vist du får et par kills (min erfaring). Pluss at scavenger gir deg også mer ammo til våpen nr 2, som er fint vist du har mye å skyte ned i luften.

 

For ikke å snakke om claymore og flash/stun granater som du kan "spamme", å ha 2 claymore ute har reddet meg mer enn 1 gang for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spillte Search & Destroy tidligere idag, og herregud hvor angriperne campet, og når de campet så campa beskytterne enda mer. Utrolig kjedelig når man er den eneste på laget som prøver å plante bomben. Opplevde det samme på flere servere/games.

 

Andre som har merket dette ?

Lenke til kommentar
Spillte Search & Destroy tidligere idag, og herregud hvor angriperne campet, og når de campet så campa beskytterne enda mer. Utrolig kjedelig når man er den eneste på laget som prøver å plante bomben. Opplevde det samme på flere servere/games.

 

Andre som har merket dette ?

 

Jepp, all the time. Husker på cod4. Campa du i mer en 20 sek fikk du en kick reminder. Fikk du den 3 ganger ble du kicka for 20 min. Skal si deg det var action hele tia :)

Lenke til kommentar

M16 funker grisebra om man er litt kjapp og har en viss aim. De tre kulene dreper lett en mann på første forsøk om man treffer godt nok i overkroppen. Men er ikke det jeg ville gått inn i rom med. Når jeg brukte det, så hadde jeg alltid med en av de mindre maskinpistolene, evt hagle til korte avstander inne i bygninger osv.

Lenke til kommentar

Detta var rart. Etter jeg prestiget får jeg titles for challenges som ikke er "unlocked" :p F.eks kill 3 people with 3 different weapons in one life eller hva det var, men den challengen er ikke unlocket enda og jeg fikk XP bonusen for den. En annen challenge var "kill an enemy that is cooking a grenade" fikk jeg også + title tror jeg, men jeg har ingen av de nevnte challenges tilgjengelige når jeg ser i listene som er unlocked... er lvl 21 prestige 1.

Lenke til kommentar

selv syns jeg det er deilig å bytte på spillestil. Noen ganger foretrekker jeg å springe rundt som en tulling.. da blir det selvfølgelig action hele tia. Andre ganger er det morsomt å campe med Intervension og plukke folk med ett skudd.

 

Og hva er egentlig problemet med at folk camper? Du får jo uansett se hvor de dreper deg fra = free kill for deg.

Lenke til kommentar

Folk har alltid noe å klage på. Uansett. Er så glad jeg er helt forbi den perioden hvor jeg kun brydde meg om stats. Selvfølgelig er det ekstra moro om du plutselig får en killstreak på 10 feks, men selv synes jeg det er like moro å trave rundt med javelin og få noen kills, om så jeg nesten ligger på bunn. Spille med venner der vi teamer opp med shield er også utrolig morsomt. Kaste sentex på kameratens shield, løpe mot enemies feks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...