Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
men jeg har mappet kniven til tilbake-knappen på musa. (Sånn mus med fem knapper. Bruker den med tommelen)

Samme her, går mye raskere å knive siden jeg har tommelen alltid på tilbakeknappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Men bruker stort sett å trykke på rullejulet når jeg skal kaste granat.

Håper du ikke har hatt like mye problemer med scrollen som meg, ødela to stykker etter en måned.

Kjøpte meg likegodt Intelli 3.0.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Dinget 40, og til min STORE skuffelse fant jeg ut at M16 var 3 round burst våpen. Noen som har noe erfaring av slike våpen eller? funker det utenom hardcore?

 

Har prøvd våpenet en del, og min personlige erfaring er at det er dårlig til bruks utenom hardcore.

Lenke til kommentar
Dinget 40, og til min STORE skuffelse fant jeg ut at M16 var 3 round burst våpen. Noen som har noe erfaring av slike våpen eller? funker det utenom hardcore?

 

Det er det vel på CoD4:MW óg? Der er det i alle fall et av de beste våpnene på spillet, selv om det er det første du får. Hvis du har Stopping Power trenger du bare en runde i motspilleren, så er det confirmed kill ;)

Lenke til kommentar
SCAR-H er best! Kan brukes på lang og kort avstand! Finnes ikke bedre våpen? Eller er det noen som er bedre?

Synes ikke SCAR holder mål. Greit det plaffer ned folk, men hva hjelper det når du møter to stykk og du kun har et magasin til en person?

 

Det optimal våpen må ha magasin, slagkraft, lite rekryl.

Lenke til kommentar
Dinget 40, og til min STORE skuffelse fant jeg ut at M16 var 3 round burst våpen. Noen som har noe erfaring av slike våpen eller? funker det utenom hardcore?

 

Det er det vel på CoD4:MW óg? Der er det i alle fall et av de beste våpnene på spillet, selv om det er det første du får. Hvis du har Stopping Power trenger du bare en runde i motspilleren, så er det confirmed kill ;)

 

 

spillte aldri CoD4:MW, hva var stopping power igjen? er på jobb og har ikke mulighet til å finne ut av slikt selv no:/

 

Synes ikke SCAR holder mål. Greit det plaffer ned folk, men hva hjelper det når du møter to stykk og du kun har et magasin til en person?

 

Det optimal våpen må ha magasin, slagkraft, lite rekryl.

Og hva mener du er det optimale våpenet

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
SCAR-H er best! Kan brukes på lang og kort avstand! Finnes ikke bedre våpen? Eller er det noen som er bedre?

Synes ikke SCAR holder mål. Greit det plaffer ned folk, men hva hjelper det når du møter to stykk og du kun har et magasin til en person?

 

Det optimal våpen må ha magasin, slagkraft, lite rekryl.

extended mags og scavenger pro og det er det ultimate våpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...