Unlimited LTD Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, ser for meg det xD Bitteliten fyr som løper og skriker "HUAAAA!!!" :!: Som løper like fort som Usain Bolt, hele tiden, og teleporterer seg til deg før han lager et lite kutt i armen du dør momentant av. Må ha vært meget hurtigvirkende gift på den kniven. For ikke å si at han ikke lager en lyd når han løper, med alt det utstyret han har på seg. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha, ser for meg det xD Bitteliten fyr som løper og skriker "HUAAAA!!!" :!: Som løper like fort som Usain Bolt, hele tiden, og teleporterer seg til deg før han lager et lite kutt i armen du dør momentant av. Må ha vært meget hurtigvirkende gift på den kniven. For ikke å si at han ikke lager en lyd når han løper, med alt det utstyret han har på seg. Hey! Supersoldat æ'kke lov! Han må ha fått opp console Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Får vel det da Mutu Liker best å ha mic på Spec Ops, lettere å kommunisere Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Får vel det da Mutu Liker best å ha mic på Spec Ops, lettere å kommunisere Helt enig. Spilte snøbanen (Den hvor du sniker osv) med en kis. Det var helt håpløst. Også brukte jeg mic, han hadde ikke. Og da klarte vi det på første forsøk ^^ Veteran. ''I'll take the left one. In 3...2...1.. fire.. Good kill'' Jeg digga det. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Får vel det da Mutu Liker best å ha mic på Spec Ops, lettere å kommunisere Passer det rundt kl. 17-17.30? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jess, klarte The Mastodon! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Matu jeg må til byn en tur etterpå, er hjemme derfra rundt 1830 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ''I'll take the left one. In 3...2...1.. fire..Good kill'' Jeg digga det. Føler med deg der, den vinter banen og den andre sniperbanen i Pripyat. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 pr0tip: Skype. Spiller Xbox, den stasjonær et stykke unna sofaen, so no. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvordan er det dere får så mange kills på foreksempel ground war? Har sett folk som har over 50 kills på en match. Hvordan får de til dette? Endret 3. desember 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan er det der får må ge kills på foreksempel ground war? Har sett folk som har over 50 kills på en match. Hvordan får de til dette? Se over posten din før du legger den til Men de får det til siden de er veldig gode, taktiske, choppers etc. Eneste løsningen jeg ser. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jess, klarte The Mastodon! Hva er greia med den? Må man ha nøyaktig 5:1 i ratio? Har fått ratio på mye høyere enn 5:1 før, men i går så fikk jeg den plutselig. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvordan er det der får må ge kills på foreksempel ground war? Har sett folk som har over 50 kills på en match. Hvordan får de til dette? Se over posten din før du legger den til Men de får det til siden de er veldig gode, taktiske, choppers etc. Eneste løsningen jeg ser. Hva slags classer bruker de tror du? Liker å gå rundt med shotgun å bare shotte de ned, men får ikke over 30.. Så over posten, og rettet, men du var så rask til å svare at du hadde svart før jeg fikk rettet Endret 3. desember 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jess, klarte The Mastodon! Hva er greia med den? Må man ha nøyaktig 5:1 i ratio? Har fått ratio på mye høyere enn 5:1 før, men i går så fikk jeg den plutselig. Tja, visst du har f.eks 20-4 så får du en 5:1 ratio osv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) 50 kills er ikke så vanskelig dersom matchen er nogenlunde jevn og man har chopper gunner, pavelow og harrier. Definitivt best å bruke assault rifle dersom man skal sanke kills. Edit: Iskall: Ja, men jeg har jo fått sånn 30-2 og lignende, men fikk den først i går når jeg hadde rundt 15 kills. Endret 3. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jess, klarte The Mastodon! Klarte den + survivalist (overleve i 5 konstruktive minutter) i samme game. Kan ikke si at jeg ikke campet de siste 3 minuttene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Matchen jeg fikk survivalist i var tidenes kjipeste match. Hele matchen var det meg og en annen på laget mitt, mot en til. Fikk 4 kills, døde aldri. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mariofrans, jeg kan tenke meg at de bruker noe som er bra i CQB men også våpen som kan yte på lang avstand også Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mariofrans, jeg kan tenke meg at de bruker noe som er bra i CQB men også våpen som kan yte på lang avstand også Scar er bra da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå