Gene Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Enig med at det er en smule unødvendig å spoile. Jeg har ikke lest artikkelen og har ingen planer om det heller, men ærlig talt, er det virkelig så farlig om man får spille som terrorist, eller dreper sivile, og er det terrorristdelen eller drap av sivile som folk reagerer på? Ingen av delene er vel noe som er helt nytt for spillbransjen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så denne spoileren tidligere i dag. Må si at jeg er litt overrasket over åpningsscenen. Er ganske brutal slakt av sivile. Men som Gene sier; Dette er vel ikke noe nytt for spillbransjen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lett! Eller jeg sugde i starten, men hadde ikke spilt hverken data eller ps3 så mye før det da.. Etter en liten stund blir du satans god, hvis du spiller ganske mye da Prøvde også CoD4 på PC en gang, mye lettere da, men fortsatt digg på ps3! Ok. så det vil føles ut som om du spiller på pc etterhvert ? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lett! Eller jeg sugde i starten, men hadde ikke spilt hverken data eller ps3 så mye før det da.. Etter en liten stund blir du satans god, hvis du spiller ganske mye da Prøvde også CoD4 på PC en gang, mye lettere da, men fortsatt digg på ps3! Ok. så det vil føles ut som om du spiller på pc etterhvert ? Nei, vil ikke si det. En stund siden jeg spilte det på PC men vriker litt letter enn PS3, hvert fall sånn som jeg husker det Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Den saken angående drap av sivile er et rent PR-stunt fra Activision. Selvom spillet er populært blant mange, har de nå fått enda flere folk som er intr i spillet, siden det får så mye medieomtale. Det er de selv som har lagt ut et "crap" film/bilder fra scenen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Problemet er? Om det er Pr-stunt eller ei, såsynes jeg det er en genial strategi. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Problemet er? Om det er Pr-stunt eller ei, såsynes jeg det er en genial strategi. "Problemet er?" Tror jeg egentlig du kan spørre deg selv om. Jeg har ikke sagt det er noe problem i det hele tatt jeg. Jeg syns det er helt genialt av de, og gi ut sånne "lekasjer" å skape overskrifter i media! Ville bare si fra, fordi det er en del folk som ikke visste at dette var et PR-Stunt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Problemet er? Om det er Pr-stunt eller ei, såsynes jeg det er en genial strategi. "Problemet er?" Tror jeg egentlig du kan spørre deg selv om. Jeg har ikke sagt det er noe problem i det hele tatt jeg. Jeg syns det er helt genialt av de, og gi ut sånne "lekasjer" å skape overskrifter i media! Ville bare si fra, fordi det er en del folk som ikke visste at dette var et PR-Stunt. Har du noen link, eller bevis på dette? Eller er dette bare en konspirasjonsteori du har? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Problemet er? Om det er Pr-stunt eller ei, såsynes jeg det er en genial strategi. "Problemet er?" Tror jeg egentlig du kan spørre deg selv om. Jeg har ikke sagt det er noe problem i det hele tatt jeg. Jeg syns det er helt genialt av de, og gi ut sånne "lekasjer" å skape overskrifter i media! Ville bare si fra, fordi det er en del folk som ikke visste at dette var et PR-Stunt. Åja, takk for at du opplyste meg da, og ga meg så gode begrunnelser og kilder for påstandene dine. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dette var ikke noe PR-stunt, og uttrykket "All PR er god PR" er forøvrig total bullshit. En PS3-kopi av spillet er lekket ut i Frankrike. Den som har gjort dette har deretter lekket ut infoen om scenen på flyplassen. Innledningsvis gjorde ikke Activision (les gadd ikke Activision) gjøre noe som helst. Ikke før saken gikk ut i store amerikanske medier. Da måtte de ut med en klargjøring rundt denne saken. Dette er på ingen måte hverken god PR eller en ønskelig sak for Activision. Fortsatt gjenstår det å se hvordan denne saken eventuelt kan blåses opp igjen når spillet lanseres og alle selv kan se hvordan scenen på flyplassen egentlig er. Lenke til kommentar
Homer Simpson Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 xbox versjon har komt ut http://modernwarfare2forums.net/viewtopic....f=14&t=1492 ikkje lenge til det er ute på nette. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet hvem som har endret emne tittelen? det er ikke meg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er vel helst for å få samlet all småprat rundt MW2 på ett sted. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 ok, greit nok det :!: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet hvem som har endret emne tittelen? det er ikke meg Sikkert moderator.. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 GrevenLight du stjal sjelen min Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er jobben min her på forumet, å stjele alle brukernes sjeler Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da spør jeg, hvor mye mer betaler en PC spiller for en brukbar spill-PC i forhold til en xbox eller ps3. For så å måtte oppgradere pcen til flere tusen ved jevne mellomrom om man vil kunne spille alt på max uten lag? Ja stakkars konsollspillere... Det er jo noe dere PC spillere bestemmer selv da, så det er jo egentlig ingen grunn i å klage på oss konsollspillere siden vi må betale alle mappackene som kommer og dere bare får dem i patcher. Bør jo egentlig være likt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet hvem som har endret emne tittelen? det er ikke meg "Camrot" står det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis jeg forhåndsbestiller MW2 på nettet. Vil den nettbutikken da sende det på lørdag eller mandag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå