Shorty94 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hei, jeg skal forhåndsbestille cod mw2 og lurer på om det er for tidlig? også om hvor mye det koster, skal innom gamestop\ebgames og spaceworld imorgen for og se, er det noen som allerde har forhåndsbestillt det, har du en pris så si ifra ##Mod-notsi:endret emnetittel## Endret 30. oktober 2009 av Camrot Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 gamezone lar deg forhåndbestille. Så tviler på at det er for tidlig. Kanskje for enkelte butikker (men de fleste nettbutikkene lar deg nå forhåndsbestille). Prisen ligger på 429 Kr på gamezone Prisen er det samme på absoluttspill.no Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 er det noen som allerede har forhåndsbestill spilet? Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 er det noen som allerede har forhåndsbestill spilet? Skal forhåndsbestille her: CDON.COM Lenke til kommentar
Solow Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hva tror dere om "Hardened edition"? Verdt pengene? Endret 12. august 2009 av Solow Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvis du er fan og har pengene til det så kan du vel det? Om det er verdt det vil jeg ikke helt si at det er. Eneste du får er boksen er i metall, art collection bok og kanskje noe hvordan de lagde spillet. Så for meg er det ikke verdt det. Men er du fan så er det jo litt kult å ha. EDIT: Nei har ikke forhåndbestilt enda. Men skal gjøre det snart tenker jeg. Må finne ut om når jeg skal kjøpe ny laptop først. Endret 12. august 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Da har jeg forhåndsbestillt spillet hos gamestop på lagunen, det gikk bra, koster 50 kr der og da og man må betale de resterend 449 når du henter spillet. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Good Boy Da er det bare å sitte og vente. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Selv sikler jeg over Prestige Editon Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 er det i prestige eller hardend du får med nattkikkert brillene? vurderer og starte en hel norsk klan, er det noen som er med? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg bestilte Prestige-edition for en måneds tid siden fra HMV. Det var ikke akkurat billig, men jeg tror det er verd det. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 hva er egentlig forskjellen? egentlig hva er vits med å betale mye mer for samme spill? Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I dette tilfellet får man med fungerende nattbriller i tillegg til litt annet snacks. Blandt annet for man en gratis nedlastning av det første Call of Duty spillet til den konsollen man kjøper spillet til. Ut over det er det ikke noe stort poeng i å betale mer for samme spill. Men når man verdsetter ekslusive utgaver av spill, film, musikk og mye annet, så er det så absolutt verd pengene. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 fungerende nattbriller høres ikke så værst ut, men den vanlig holder for meg lenge, nettop hørt at det skal gå ann og løpe rundt med to desert eagles samtidig hva synes dere om dette?Doble Våpen Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 fant en side jeg synes vi cod fantaster skulle se CodMW2 Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 ingen som har noen meninger? fant noe nytt idag også Call of Duty Modernwarfare lan/mp specops Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Spaceworld, 499kr men med frakt 578,- tror jeg. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 betaler 499 tilsammen, men da må jeg hente det i butikken så jeg får det den dagen det kommer da Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Men er det sånn at de holder av et eksemplat til deg da, eller er det første mann til butikken? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 når du forhånds bsetiller holder de av et eksemplar til deg, ellers så er joo det lite vits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå