Fapse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har spilt på Aquilonia serveren i noen uker, men savner å spille med noen norske der. Hadde vært kult hvis noen andre her på forumet som spiller på serveren ønsker å queste litt osv. Har en lvl 53 conq og en lvl 62 ToS Lenke til kommentar
Fabian1105 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Spiller på Aquilonia med bl.a. DT 52 og Barb 51. Husker ikke navnene i farta, og er på jobb Sannsynligvis pålogget på torsdag, ikke i kveld...landskamp vettu. Hva heter toonsa dine? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Lakeiene mine heter Rhenius og Wisnu Kommer hjem fra ferie på lørdag så får ikke spilt før da. Får se om vi får til litt questing Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har Raudbjorn (lvl 80, Barbarian) og Graastein (lvl 46, Guardian). Så bare send en go gammeldags 'tell' vist du er pratesjuk Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har en BS, lvl 59, driver litt pvp minigames akkurat nå. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 hvordan er denne serveren? mye ganking? vurderer å begynne på denne. Lenke til kommentar
KimOlsen87 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Masse ganking, gankfest her og der Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er ikke rart med ganking på Aquilonia for tiden. Noe er det selvfølgelig men mindre enn på Fury. Bare å hyle ut hvis det er noe du trenger hjelp med på serveren Mine toons ligger i signaturen min, trur jeg.... Hvis ingen har vært å moderert den igjen Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Lenge siden jeg har spilt AoC nå Tilfeldig at jeg snublet over denne tråden. Frister veldig å starte igjen må jeg si. Er det noen måte å få prøve spillet før jeg betaler? eks pre-evaluation time på 2 uker eller noe? Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Lenge siden jeg har spilt AoC nå Tilfeldig at jeg snublet over denne tråden. Frister veldig å starte igjen må jeg si. Er det noen måte å få prøve spillet før jeg betaler? eks pre-evaluation time på 2 uker eller noe? Jepp, sjekk ut denne linken LinkyLinky Husker ikke helt, men er godt mulig at det er mulig å få en trial på din gamle account også hvis du logger inn der Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Kontaktet FunCom i går og de sa at det ikke var mulighet for gratis prøveuke Vet ikke om jeg gidder å installere en TRIAL fil når jeg har spillet liggende ved siden av meg:P Men hadde vært sjekt med trial hvor jg kunne prøvd assasin Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Så vidt jeg vet kan du bruke installsjonen til å spille med, men du får nok ikke ikke spilt på den gamle kontoen din. Kun Trial konto uten sub. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jaja, bestemte meg for å kjøpte gamecard i dag Spiller på samme server som i tråden og heter Wisnu Legg meg gjerne til! Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Litt artig bilde fra dagens raid Levi gikk ned Hard mode og vi fikk laget ett Ibis Sverd Kun Legio medlemmer var med i raidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå