DoktorBacon Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sikkert artig å se sympatiske Sean McNamara som psycho stefar. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 "Up in the air" ser ut som den får bare strålende anmeldelser. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er det denne? Det er det. Endret 2. oktober 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den så SYK ut. Noe lignende Grotesque da eller? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Synes denne ser lovende ut. Jeg er mye mer fan av skrekkfilmer som er skumle framfor bare syke/ekle. Saw-filmene, Hostel og liknende er ikke skumle, de er bare ekle. The Human Centipede så et som enda en representant for ekkel-ikke-skummel delen av horrorsjangeren. Jeg ser ikke underholdsningsverdien i å bli kvalm, men å skremmes er utrolig moro hvis man er i rett humør. Endret 8. oktober 2009 av Kalinken Lenke til kommentar
bassplay Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Trailer til den nye norske barnefilmen "Bestevenner" som kommer på kinoer 30.oktober: Bestevenner Trailer på YouTube Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Synes denne ser lovende ut. Jeg er mye mer fan av skrekkfilmer som er skumle framfor bare syke/ekle. Saw-filmene, Hostel og liknende er ikke skumle, de er bare ekle. The Human Centipede så et som enda en representant for ekkel-ikke-skummel delen av horrorsjangeren. Jeg ser ikke underholdsningsverdien i å bli kvalm, men å skremmes er utrolig moro hvis man er i rett humør. Virker lovende, fikk litt sånn 80talls feeling av den trailer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Trailer til den nye norske barnefilmen "Bestevenner" som kommer på kinoer 30.oktober:Bestevenner Trailer på YouTube Åååååh så kooozeelig. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=NHvSkTDWFfk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=NHvSkTDWFfk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube Synes denne ser lovende ut. Jeg er mye mer fan av skrekkfilmer som er skumle framfor bare syke/ekle. Saw-filmene, Hostel og liknende er ikke skumle, de er bare ekle. The Human Centipede så et som enda en representant for ekkel-ikke-skummel delen av horrorsjangeren. Jeg ser ikke underholdsningsverdien i å bli kvalm, men å skremmes er utrolig moro hvis man er i rett humør. De er begynnt å vise denne "On demand" i statene Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=V8V6FvHsGBA Leste om denne på montages.no, det virker som om det er noe å glede seg til, hva tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå