Gå til innhold

Tråden for kommende filmer

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se filmen hos Youtube

Synes denne ser lovende ut. Jeg er mye mer fan av skrekkfilmer som er skumle framfor bare syke/ekle. Saw-filmene, Hostel og liknende er ikke skumle, de er bare ekle. The Human Centipede så et som enda en representant for ekkel-ikke-skummel delen av horrorsjangeren. Jeg ser ikke underholdsningsverdien i å bli kvalm, men å skremmes er utrolig moro hvis man er i rett humør.

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Synes denne ser lovende ut. Jeg er mye mer fan av skrekkfilmer som er skumle framfor bare syke/ekle. Saw-filmene, Hostel og liknende er ikke skumle, de er bare ekle. The Human Centipede så et som enda en representant for ekkel-ikke-skummel delen av horrorsjangeren. Jeg ser ikke underholdsningsverdien i å bli kvalm, men å skremmes er utrolig moro hvis man er i rett humør.

Virker lovende, fikk litt sånn 80talls feeling av den trailer :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=NHvSkTDWFfk"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=NHvSkTDWFfk" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Se filmen hos Youtube

De er begynnt å vise denne "On demand" i statene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...