Gå til innhold

Pcveske eller Pcsekk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn kroppslig sett så er sekk det beste alternativet. Veske fordeler ikke vekt og kan gi ryggplager hvis du går med den for lenge. Så hvis det er mangel på bil og du må bære på laptop hele dagen så gå for sekk. Hvis du har bil så kan du gå for veske.

 

Veske: Korttidsoppbevaring.

Sekk: Langtidstransport.

Lenke til kommentar

Vil jo karakterisere skoledagen som kortidsoppbevaring. Han står jo ikke rett opp og ned med pcen slengt over skuldren og følger undervisning. Han tar jo PCen ut og bruker den. Om han bor langt unna har de fleste enten privat eller kollektivtransport å benytte, så det byr nok ikke på de største problemene.

 

Jeg ville gått for veske. Sekk er dog mer behaglig og mer å anbefale om du skal ha med mange bøker i tillegg, om du ikke har skap do. Åssen type tenker du, og til hvilken pris? Kan den bestilles fra utlandet?

 

En mange har siklet over her på forumet er denne: http://qwstion.com/detail.html?p=14

Lenke til kommentar

Iom. at jeg går til skolen hver dag, og ofte har med meg 4-5-6 bøker i tillegg til laptop, gikk jeg for en ryggsekk fra Samsonite med eget, polstret rom til laptop. Ikke sånn billig, kjip polstring, men ordentlig, med noe de kaller "memory foam", slik at etter en stund vil den forme seg etter maskinen, akkurat som en tempur-madrass.

 

Veldig fornøyd. Ser ikke fantastisk ut, men iom. at jeg går og trenger å ha med meg en god del bøker, var det egentlig det eneste alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...