Gå til innhold

Bytte ut Skjermkort


ee100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags slot for skjermkort finnes det på hovedkortet ditt? Ingen av disse kortene har noe særlig god ytelse...

 

BTW: Den finnes svært mange modeller i Compaq Presario SR1000 serien... :roll:

 

Mvh

pcpcpc

 

 

Vis jeg forstår korrekt.. så er det PCI..

Lenke til kommentar
Finnes det fortsatt folk med PCI skjermkort.. :O

 

Sikker på at det ikke er AGP da?

Er det ikke bedre å investere i et nytt hovedkort og heller et billigt PCI-E skjermkort? :p

 

 

 

Sikkert.. Men vil helst gjøre mer ut av den jeg har nå :p

 

Noen forslag til PCI kort??

 

 

Det står uansett på den stats greia at jeg har 3 PCI

Endret av ee100
Lenke til kommentar

Alle hovedkort har flere PCI-porter, men disse er ikke spesielt beregnet for grafikkort. Derfor blir/ble det heller ikke laget noen slike kort med veldig god grafikkbrikke. Hvorfor skal du ha nytt? Maskinen din vil sannsynligvis ikke bli noe veldig mye bedre... ;)

 

Mvh

pcpcpc

Lenke til kommentar
Alle hovedkort har flere PCI-porter, men disse er ikke spesielt beregnet for grafikkort. Derfor blir/ble det heller ikke laget noen slike kort med veldig god grafikkbrikke. Hvorfor skal du ha nytt? Maskinen din vil sannsynligvis ikke bli noe veldig mye bedre... ;)

 

Mvh

pcpcpc

 

 

Vil bare gjøre dataen bedre =)

Lenke til kommentar
Men du vil ikke merke noe som helst forskjell, siden PCI skjermkort var brukt for.. 15 år sia?

Haha, ja det er nå ihvertfall ikke i bruk mer! ;-) Jeg ser på AGP som veldig gammelt... Det er nok bare PCI-Express som gjelder nå. Om du føler maskinen din går tregt så kan du kanskje oppgradere RAM? Vet ikke hvor mye du har, men nå til dags bør man ha minimum 2GB.

 

Mvh

pcpcpc

Lenke til kommentar
Men du vil ikke merke noe som helst forskjell, siden PCI skjermkort var brukt for.. 15 år sia?

Haha, ja det er nå ihvertfall ikke i bruk mer! ;-) Jeg ser på AGP som veldig gammelt... Det er nok bare PCI-Express som gjelder nå. Om du føler maskinen din går tregt så kan du kanskje oppgradere RAM? Vet ikke hvor mye du har, men nå til dags bør man ha minimum 2GB.

 

Mvh

pcpcpc

 

 

Kan legge til 2GB til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...