ee100 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) http://i29.tinypic.com/286ztd2.jpg - stats http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354942 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=479565 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344080 Vil noen av disse funke? Forresten, jeg har Compaq Presario SR1000 Endret 11. august 2009 av ee100 Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hva slags slot for skjermkort finnes det på hovedkortet ditt? Ingen av disse kortene har noe særlig god ytelse... BTW: Den finnes svært mange modeller i Compaq Presario SR1000 serien... Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
ee100 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hva slags slot for skjermkort finnes det på hovedkortet ditt? Ingen av disse kortene har noe særlig god ytelse... BTW: Den finnes svært mange modeller i Compaq Presario SR1000 serien... Mvh pcpcpc Vis jeg forstår korrekt.. så er det PCI.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Finnes det fortsatt folk med PCI skjermkort.. :O Sikker på at det ikke er AGP da? Er det ikke bedre å investere i et nytt hovedkort og heller et billigt PCI-E skjermkort? Lenke til kommentar
ee100 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Finnes det fortsatt folk med PCI skjermkort.. :O Sikker på at det ikke er AGP da? Er det ikke bedre å investere i et nytt hovedkort og heller et billigt PCI-E skjermkort? Sikkert.. Men vil helst gjøre mer ut av den jeg har nå Noen forslag til PCI kort?? Det står uansett på den stats greia at jeg har 3 PCI Endret 12. august 2009 av ee100 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så lenge du ikke bruker pcen til spilling og andre grafiske programmer, så da er det vell samma hvem du kjøper. For disse kortene er alt for trege til å takle nye spill. Men vist du absolutt skal ha et PCI kort er dette det beste du får. Radeon HD 2400 PRO 512MB DDR2. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Alle hovedkort har flere PCI-porter, men disse er ikke spesielt beregnet for grafikkort. Derfor blir/ble det heller ikke laget noen slike kort med veldig god grafikkbrikke. Hvorfor skal du ha nytt? Maskinen din vil sannsynligvis ikke bli noe veldig mye bedre... Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
ee100 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Alle hovedkort har flere PCI-porter, men disse er ikke spesielt beregnet for grafikkort. Derfor blir/ble det heller ikke laget noen slike kort med veldig god grafikkbrikke. Hvorfor skal du ha nytt? Maskinen din vil sannsynligvis ikke bli noe veldig mye bedre... Mvh pcpcpc Vil bare gjøre dataen bedre =) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Men du vil ikke merke noe som helst forskjell, siden PCI skjermkort var brukt for.. 15 år sia? Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Men du vil ikke merke noe som helst forskjell, siden PCI skjermkort var brukt for.. 15 år sia? Haha, ja det er nå ihvertfall ikke i bruk mer! ;-) Jeg ser på AGP som veldig gammelt... Det er nok bare PCI-Express som gjelder nå. Om du føler maskinen din går tregt så kan du kanskje oppgradere RAM? Vet ikke hvor mye du har, men nå til dags bør man ha minimum 2GB. Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
ee100 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Men du vil ikke merke noe som helst forskjell, siden PCI skjermkort var brukt for.. 15 år sia? Haha, ja det er nå ihvertfall ikke i bruk mer! ;-) Jeg ser på AGP som veldig gammelt... Det er nok bare PCI-Express som gjelder nå. Om du føler maskinen din går tregt så kan du kanskje oppgradere RAM? Vet ikke hvor mye du har, men nå til dags bør man ha minimum 2GB. Mvh pcpcpc Kan legge til 2GB til.. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Men hvor mye har du nå? 2GB er forsåvidt plenty det for "den vanlige mannen i gata". Mvh pcpcpc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå