SirGalrim Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 For meg virker det nesten som om Blizzard ikke tør gi ut W3:TFT før det er totalt balansert til det minste grassstrå. For mange som skriker ut da, i forum som dette, at de har ødelagt spillet! Kan virkelig det kalles å jobbe nøye, eller er det bare å være feig? (Nå blir jeg sikkert brent!) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 problemet er at blizzard gjør store forandringer istedenfor små Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 For meg virker det nesten som om Blizzard ikke tør gi ut W3:TFT før det er totalt balansert til det minste grassstrå. For mange som skriker ut da, i forum som dette, at de har ødelagt spillet! Kan virkelig det kalles å jobbe nøye, eller er det bare å være feig? (Nå blir jeg sikkert brent!) Skal jeg love deg du blir!! Jeg skal holde jeg kortfattet, for jeg gidder ikke diskutere det. Jeg bare sier at det er MYE bedre å utgi noe som er balansert og bug fritt i forhold til Microsoft og mange andre selskaper som bare vil tjene penger fort som f. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 det er MYE bedre å utgi noe som er balansert og bug fritt i forhold til Microsoft og mange andre selskaper som bare vil tjene penger fort som f. Selvfølegelig. Og bug fritt bør det være. Men trenger man være så overnærvøs for denne balansen? Og er ikke ekspansjoner netopp laget i den hensikt av å tjene enkle penger? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 testet betaen ojb linket til. Og jeg vil si en ting: det ser kjempe bra ut, se fram til at det kommer. Men ikke last ned betaen... Den ødelegger WCIII og du kan dermed bare spille Frozen throne på internett. (alltså du kan ikke spille wcIII uten frozen throne lenger, noe jeg gjør ofte på lan.) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Classic er jo utrolig balansert, ingen strategi som er "uovervinnelig", bare nybegynnere som begynner å rope :"cheese, cheese, nerf alle castera, wræ", me en gang de taper... Er undead og bryr meg ikke om orcene kommer med mass casters eller night elves med mass talons... good fight, good night Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 V[]bster"]testet betaen ojb linket til. Og jeg vil si en ting: det ser kjempe bra ut, se fram til at det kommer. Men ikke last ned betaen... Den ødelegger WCIII og du kan dermed bare spille Frozen throne på internett. (alltså du kan ikke spille wcIII uten frozen throne lenger, noe jeg gjør ofte på lan.) Jeg tror jeg er villig til å "make that kind of sacriface". Men jeg trodde du måtte ha "key" for å spille? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 For å oppklare her, det er fullt mulig å ha både vanilla og tft installert samtidig. Alt du behøver å gjøre er å først installere vanilla, deretter installere tft. Dette fører til at du bare kan spille tft. Deretter installerer du vanilla på nytt i en annen mappe, og voila, du kan spille vanilla også. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 "Warcraft III: The Frozen Throne Goes Gold" Trekker alt jeg har sakt tilbake da ja! Hilsen Gaute Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hmm, http://biz.yahoo.com/bw/030529/295191_1.html , 1.juli, blir kos Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 weeeehah! årets nyhet for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå