Gå til innhold

Frozen Throne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva VG, ToTheGame eller diverse butikker skriver på sine nettsteder er rimelig uinteressant. Saken er den at beta-testen fortsatt er i gang, og det er ingen som vet hvor lenge den vil vare. Blizzard har heller ikke annonsert noen dato for release, og da er det ingen som per i dag kan vite når TFT blir lansert.

Vil du høre mitt tips? Det blir sluppet når det er ferdig.

Lenke til kommentar

Beta testen driver på nå, som sagt. Det er imidlertid feil at du ikke kan spille det ennå :D Gå inn på *fjernet* for mer info. Må vel laste ned ca. 100 - 150 meg da :cry:

Hvis det du trenger ikke er på adressen over, (er lenge siden jeg skjekka. 56 kps modem :cry: ) kan du søke på warforge, tror du skal finne noe da.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke vente til frozen trone kommer ut!

Warcraft 3 er jo helt enormt og unikt!

Grafikken er helt skjønn....

Gameplayet er enormt....

Muligheten er uendelige

Kort sagt!

Terning kast : 6!!! :woot:

Så om oppfølgeren er bra, gjenstår det å se! :)

Lenke til kommentar

Warforge stiller på lik linje med all annen warez. Ønsket du å teste TFT måtte du ha meldt deg på beta-testen som alle andre Warcraft-gamere verden over. Kom du ikke med må du nok pent vente til spillet lanseres eller få/låne en CD-key av en som er med i betaen på lovlig måte.

Lenke til kommentar

etter de bildene jeg har sett fra betaen må jeg si jeg håper grafikken er som den er der... det med at de har endra litt på den er jo tull, den ser jo fem reiser bedre ut nå! :) og dette at du kan trykke ALT for å se helsa på alt på skjermen og at det legges ned maler der du plasserer bygninger er jo også små detaljer som er med på å løfte det betraktelig...

bare til å glede seg, folkens:)

og fy på Warforge...

Lenke til kommentar

Fremdeles bare rykter men... :roll:

Rumor Mill - TFT Release Date

If you haven't already pre-ordered your copy of TFT you can do it soon because retailers everywhere are beginning to make way for the new Blizzard product. Displays are going up and pre-order sales are rising which may mean the game's release is in the near future. Electronics Boutique has the release date set currently at June 23rd or 24th, and although this isn't official, history has shown us that the retailers are generally fairly accurate at predicting release dates. What this means for all those beta testers out there is that there is probably just a few more weeks to test before the beta is closed. So get to work and test, test, test!

Spillet er jo så å si ferdig så jeg venter bare på å høre folk si Gull :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bizzard får meg alltid til å føle meg som en liten unge før jul...

Gleder meg til alt de kommer med. Og de jobber utrolig mye med spilla sine...Og de skuffer ikke. :smile:

Ingen andre spill produsenter kan si det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...