peruvian Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei! Jeg har kjøpt COD4 via steam, og er utrolig gira på å spille på en server der man støtt og stadig ikke møter noen som hacker. Tingen er at Punkbuster ikke fungerer. Jeg har vært inne i options og satt den til 'Yes' og allow download 'Yes'. Hver gang jeg går inn i spillet, står det "Error. Punkbuster disabled" og options er satt til 'No'. Hvorfor vil det ikke fungere? På forhånd takk. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Oppdater PB. Laste ned PBsvc fra deres hjemmeside. Kjør den før du begynner spillet og se om du får at alt er ok. Så hvis det skjer det samme igjen så kjører du PBsvc igjen etter du har blitt kicket og ser hva du får. *hvis du vil ha mer hjelp så prøv å hold meg/oss oppdatert* Lenke til kommentar
peruvian Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 .. det er tydeligvis ikke blitt installert selv om jeg kjørte gjennom den rett etter jeg installerte selve spillet. Men nå får jeg ikke det til å fungere igjen, hvordan "installerer" jeg det? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Last ned PBsvc. http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php På det første avsnittet så finner du PBSVC can be downloaded from here. Så trykker du på here[/i. Så vil det komme opp om du vil laste ned PBsvc. Så trykker du ja. Når du har lastet det ned, kjører du pbsvc. Med engang kommer det opp om du vil installer/re-installere PB eller uninstall/remove punkbuster services. Så tykker du bare på installere og venter til den er ferdig. Så prøver du Håper det hjelper. Lenke til kommentar
peruvian Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Får fortsatt at spillet ikke er installert.. samtidig som den samme error beskjeden når jeg starter spillet. vet ikke hva som er galt ass Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hm, er det ikke en innstilling i multiplayer hvor du kan velge å slå på/av punkbuster? Endret 13. august 2009 av Random^Hero Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Han skrev at han har slått på Punkbuster. Men at den slår seg av uten at han gjør noe. Men du får at Punkbuster er installert når du kjører PBsvc? Du har ikke noe brannmur som blokkerer PB? Lenke til kommentar
peruvian Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Står at det ikke er installert nei. (Not installed) + jeg har ikke brannmur nei som kan blokke det.. Noen forslag? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hmm merkelig. Du kan jo prøve å installere spillet på nytt. Og med det installere PB samtidlig. Er det eneste jeg kan komme på dessverre. Lenke til kommentar
peruvian Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg kommer nok til å gjøre det.. men hvordan blir det med spillprofilen min da som jeg har spilt en del på ? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Du trenger bare å kopiere player mappen (som ligger i Cod4 mappen din). Og lime den inn når du har installert spillet igjen. Funket for meg når jeg skulle formatere pcen. Endret 16. august 2009 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå