Gå til innhold

Den store Prison brake the game tråden!

Anbefalte innlegg

Koch Media (som eier utgiver Deep Silver) har kunngjort at det jobbes med en spillmatisering av den populære TV-serien Prison Break. Spillet utvikles hos Zootfly, og kommer til både konsoll og PC.

Dette er et utrag fra gamer.no sin artikkel om det kommende pc og konsoll spillet som handler om en agent som sendes inn i Fox River State Penitentiary for å undersøke hvorfor Michael Scofield ble en bankraner.

-Kom med forhåpninger til spillet.

-Hva dere gleder dere til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Auch.. Høres ut som om ett mislykket spill helt fra starten....

Er få spill som har klart overgangen, og klarer egentlig ikke å se hvordan Prison Break kan bli ett bra spill..

Jeg har tenkt litt på den jeg og.

Jeg lurer på hvorfor man ikke kan få spille Michael isteden for en CIA agent...

Da hadde det blitt et mere snik spill på sin måte, hadde Zootfly vært smart så kunne de jo brukt noen år på dette spillet, laget en skudd sikker historie.

De kunne jo ha gjort det sånn at du hadde flere valg i spillet, foreksempel at du hadde flere måter å rømme på, du kunne gjort sånn som i serien eller kommet på en egen måte...

Jeg gleder meg til å prøve dette men er litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Er det?

Går jo fortsatt på TV, eller er det kansje engetlig ferdig i Amerika og sånt...

Jeg vet nok ikke hvor langt den har kommet i Norge, men rimelig sikker på at slutten var i sesong 4. Lenge siden jeg så det..

Uansett så sugde slutten hardt, så forståelig at de sleit med dårlige seertall..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...