residenevil Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hei. jeg har nettopp begynt å spille runes of magic. og har fått kommi til lvl 10 og har nå mage og priest på samma gubbe og nå begynner det å bli fullt der man har taskbar eller hva det nå heter. der man har forskjellige angrep og sånt. og så så jeg bare på noen helt tilfeldige runes of magic videor og så at det var noen som hadde to sånne rader. så det jeg altså lurer på er. hvordan får man 2 sånne rader. og hvilket lvl må man være i hvis man må være i noe spesielt høyt. håper på svar fort. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 hei. jeg har nettopp begynt å spille runes of magic. og har fått kommi til lvl 10 og har nå mage og priest på samma gubbe og nå begynner det å bli fullt der man har taskbar eller hva det nå heter. der man har forskjellige angrep og sånt. og så så jeg bare på noen helt tilfeldige runes of magic videor og så at det var noen som hadde to sånne rader. så det jeg altså lurer på er. hvordan får man 2 sånne rader. og hvilket lvl må man være i hvis man må være i noe spesielt høyt. håper på svar fort. Esc>interface opitons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå