Proxor Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Er det va du har tjent året før dem ser på? og om eg skal kjøpe noe til fks 6000kr hvor mye må eg ha tjent da for og få kjøpe det slik at eg betaler hver mnd. fordi eg har jobba litt ifjord og iforfjord osv men ingenting fast. skal begynne fast jobb nå 1 september. Endret 11. august 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Du bør skifte overskriften din, det sier ingenting om hva du trenger helper o.l. Endret 11. august 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) jau men fekk ingen hjelp så derfor forandret eg den for og få folk til og besøke tråden:p endret Endret 11. august 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
KS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Dette er det tusen tråder på. Manglende respons henger sikker sammen med at man ikke gidder å bruke enda mer tid på en enda som spør om akkurat det samme som mange før han. Jeg tjener X, kan jeg da lån Y? Søk i gamle tråder og du ville finne svar (holder antagelig å se på de første sidene i økonomi-tråden). Endret 11. august 2009 av KS Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 har ikke planer om noe lån, og har alerede prøvd og søke og finne noe, finne ingenting om det eg lurer på da eg søker kredit Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er ikke kreditt det samme som lån? Lenke til kommentar
KS Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det i hvertfall i denne sammenhengen ett fett, og begge deler er omtalt maaange ganger på forumet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er det va du har tjent året før dem ser på? og om eg skal kjøpe noe til fks 6000kr hvor mye må eg ha tjent da for og få kjøpe det slik at eg betaler hver mnd. fordi eg har jobba litt ifjord og iforfjord osv men ingenting fast.skal begynne fast jobb nå 1 september. Jobba ifjord? Er det slik å forstå at du jobber på en ferge? Men for å glemme skrivefeilene så får du se hva kredittvurderingen ender opp med. De ser vel på de tre siste år samt om du har betalingsanmerkninger blant annet. En annen ting er at det er en uting å kjøpe på kreditt hvis du ikke har penger. De som tenker på slikt burde vært tvunget til å se alle episoder av Luksusfellen. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) eg har ingen gjeld, har ikke hatt fast jobb, men har jobba litt fordiom dem siste åra sån av og på. Eg starter fast jobb nå 1 september så får betalt det etter første lønna, fordi det er slik at man betaler in eit fast beløp i mnd men man kan også velge og betale in mer eller alt på første fakturaen, så det var det eg tenkte på, vet det blir ein tusing mer eller noe og betale ved og gjøre det på denne måten. men så kan eg jo også vente til eg får første lønna og kjøpe det da hehe, men eg er ein utolmodig kar:p men tror eg bare får vente.. Endret 12. august 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 De jeg kjenner til krever at man er i jobb og jobber minimum 50% for å få betalingsutsettelse/kreditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå