bkf_94 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Heisann =) Jeg har to spørsmål angående fridager i Hæren 1. Kan man samle opp fridager? F.eks Hvis man i garden får 3 uker fri hvert år, kan man da jobbe i noen år uten å ta fri og beholde alle fridagene? 2. Hvor mange fridager får man som spesialjeger/marinejeger? (Ville satt pris på om noen kan besvare det ) Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 1. Nei. Permene er vanligvis satt opp, og gjelder alle. Hva skulle du ha gjort i leiren når alle andre var borte..? 2. Ingen som veit Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du sier at du skal jobbe flere år og spare opp fridager, så jeg regner med du mener som yrkesbefal, og ikke i førsteganstjenesten. For ansatte i forsvaret gjelder arbeidsmiljøloven (i fredstid). Les hva den har å si om oppsparing av ferie osv. I tillegg kommer avspaseringsordninger (f. eks. for IB/DHO-vakter og øvelser). Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Du sier at du skal jobbe flere år og spare opp fridager, så jeg regner med du mener som yrkesbefal, og ikke i førsteganstjenesten. For ansatte i forsvaret gjelder arbeidsmiljøloven (i fredstid). Les hva den har å si om oppsparing av ferie osv. I tillegg kommer avspaseringsordninger (f. eks. for IB/DHO-vakter og øvelser). (Jepp, yrkesbefal ) Takker for svaret Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis du lurer på hvor mange fridager en spesialjeger har, så tror jeg ikke det er noe for deg Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hvis du lurer på hvor mange fridager en spesialjeger har, så tror jeg ikke det er noe for deg Jeg tenkte meg at det ikke var noe særlig fri men eg lurte på om noen visste det sånn ca Lenke til kommentar
Ezl Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er kun spesialjegere som vet slikt, eventuelt befalet dems... og de finner du ikke på forumer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå