serious me Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sony hånkonsoll kommer !! Er spent, denne blir bedre enn SP! Lenke til kommentar
cell Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 legg ved ein link so kan vi og lese om den ...... 8) Lenke til kommentar
serious me Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Har lest litt om spesifikasjonene: "PSP" Specifications Platform name: PSPTM Display: Wide screen (16:9) TFT LCD with backlight (480 x 272 dots) Disc medium: "UMD" 60mm optical secured ROM disc with cartridge (1.8GB) Video CODEC: MPEG4 Graphics: 3D Polygon/NURBS Sound: PCM (built-in stereo speakers, stereo headphone output) I/O: USB 2.0, Memory StickTM slot Battery: Rechargeable (lithium-ion) Er på E3 messen, lurer på om gamer kommer med en sniktitt ?!! Lenke til kommentar
cell Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sony hånkonsoll kommer !! Er spent, denne blir bedre enn SP! har du bilder till denne dingsen....... 8) Lenke til kommentar
spboy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Denne er jo kraftig i forhold til gameboy advance (og SP)...... Skal jeg vente med å kjøpe en håndkonsoll nå tru ? Hadde tenkt å kjøpe SP.... Denne nye Sony håndholdte konsollen kommer sikkert til å koste rundt 2000,- Lenke til kommentar
serious me Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Kraftig grafikk, Sony kvalitet, Lyden er vel den samme, Håper den ser like fin ut som SP eller i den retning...... Lenke til kommentar
hompetitten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kraftig grafikk,Sony kvalitet, Lyden er vel den samme, Håper den ser like fin ut som SP eller i den retning...... kor du fann alt ditta stoffet om den hondholtekonsollen ??? :o :o :o Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nå har ikke jeg lett på nett etter mer info, men www.itavisen.no kjører en sak på den. Lenke til kommentar
hompetitten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 1,8 gb det er no utruli mye på ein diskett :o i forhold til gba sp som har runt 10 mb 8) Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hallo! Sony PSP er jo ikke en realistisk konkurrent! Kommer jo ikke før i slutten av 2004. Og det er litt forseint det.. Da er nok neste Gameboy'en her og. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Denne er jo kraftig i forhold til gameboy advance (og SP)......Skal jeg vente med å kjøpe en håndkonsoll nå tru ? Hadde tenkt å kjøpe SP.... Denne nye Sony håndholdte konsollen kommer sikkert til å koste rundt 2000,- vis du gidder å vente til slutten av 2004 +++ eller kjøp sp nå og ha det gøy til slutten av 2004 +++ Lenke til kommentar
hompetitten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hallo! Sony PSP er jo ikke en realistisk konkurrent! Kommer jo ikke før i slutten av 2004. Og det er litt forseint det.. Da er nok neste Gameboy'en her og. Hallo! ingen har sakt at Sony PSP er ein realistisk konkurrent ! og selv om den ikke kommer før i slutten av 2004 so er den jo bra og kvifor skulle det vere forseint ???? mener du at den er dårlig i slutten av 2004 ??????? eller hva mener du ?? og eg tviler på at neste gba "som du sier kommer før sony sin" er like bra som PSP... ( PS: det er eit SONY produkt og det er ikke noe drit !!!) Lenke til kommentar
spboy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Siden jeg har advance så kommer jeg muligens ikke til å kjøpe SP (muligens viss en kompiss kjøper en....) Lenke til kommentar
spboy Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Booooooogie, boooooogie , yeah,,oh.oh.oh.oh. Lenke til kommentar
cell Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 har ikke dere gamerfolk fått sett den nye PSPen ? hadde vert litt artigt og sett bilder av den.... 8) GAMER RUUUUUUUUULA Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Det er jo kanskje ikke så rart siden det ikke finnes bilder av den enda? Den er etter det jeg har hørt kun på planleggingsstadiet, så det finnes vell ikke en gang consept drawings... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå