Gå til innhold

Fotobok fra Pixum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotobøker er i denne tilfelde ikke bøker, desverre...så ja der er moms på det. Hvis du har skrevet din henvendelse til Pixum på Norsk/Dansk/Svensk, så tar svåret litt lengere, siden Pixum har ikke skandinavisk kundeservice. De sender spørsmålet til labben (det er vårt søsterselskap), vi svarer tilbake til labben, de svarer tilbake til Pixum og Pixum svarer tilbake til deg...klart att det tar litt lengre tid enn hvis du spør oss direkte :-)

Stephan

Lenke til kommentar
Fotobøker er i denne tilfelde ikke bøker, desverre...så ja der er moms på det. Hvis du har skrevet din henvendelse til Pixum på Norsk/Dansk/Svensk, så tar svåret litt lengere, siden Pixum har ikke skandinavisk kundeservice. De sender spørsmålet til labben (det er vårt søsterselskap), vi svarer tilbake til labben, de svarer tilbake til Pixum og Pixum svarer tilbake til deg...klart att det tar litt lengre tid enn hvis du spør oss direkte :-)

Stephan

Takk.

Jeg har fått svar fra Pixum, på engelsk, og de skriver at det er sjelden kundene blir belastet for mer enn vanlig frakt.

Jeg legger med kopi av det jeg fikk fra de:

Dear Glenn Østerud,

thank you for your patience.

We are happy to inform you that you normally do not have to pay extra costs for a delivery in Norway.

Should you have any other questions, please let us know.

På grunnlag av dette endte det med at jeg la orderen til Japanfoto sin fotobok, dessverre noe dyrere. Jeg var også for sen med å legge inn koden for rabatt (så den på webben litt for sent).

Tror du den er mulig å få i etterkant?

Glenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...