EinarEriksen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Denne nye versjonen av Windows Mobile viser mange nye funksjoner, som vi muligens får se mer av i Windows Mobile 7. Les mer Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 alt hjelper Zappy... Kjempebra at dere holder oss oppdatert om hva som slippes på xda Oppgraderer nok min 6.5 versjon til den der når jeg får tid. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 @Zappy Alle får ikke tak i nyheter like fort som verdens største tek-blogger Jeg bryr meg fint lite om hvem som er først; det er gøy å se hvordan hver journalist presenterer det de får inn Jo flere, jo bedre. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fint med sånne artikler, ja! Han må ha vært kul han som sendte mail for å tipse om hva som er nytt på xda Zappy, husk på at dette ikke er oppdateringer Microsoft har kommet med selv, men som er lekket fra en kilde (antar jeg?). Det ser ut som om Microsoft tester ut noen nye, spennende ting med tanke på Windows Mobile 7. Btw, heter det ikke Windows Phone nå? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg håper WM blir en fiasko og dør ut, at telefoner med Android utkonkurrerer iPhone, og at et annet (mer) åpent OS, f.eks. et bygget på FSO (freesmartphone.org). Så kan vi bli kvitt proprietærhelvetet på smarttelefoner. Problemet er vel operatørene rundt omkring, som vil ha lukkede og låste OS så de kan tvinge kunden til å gjøre det de vil, og bruke de tjenestene som koster mest. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Doublepost... Endret 11. august 2009 av PowerTorsk Lenke til kommentar
1npu7 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg håper WM blir en fiasko og dør ut, at telefoner med Android utkonkurrerer iPhone, og at et annet (mer) åpent OS, f.eks. et bygget på FSO (freesmartphone.org). Så kan vi bli kvitt proprietærhelvetet på smarttelefoner. Problemet er vel operatørene rundt omkring, som vil ha lukkede og låste OS så de kan tvinge kunden til å gjøre det de vil, og bruke de tjenestene som koster mest. Amen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nå skal det sies at Windows Mobile 6.5 er Windows Mobile 6.5 og Windows Mobile 7. Ifølge Microsoft skal WinMo 7 være bygget opp fra grunnen av og derfor tviler jeg egentlig litt på at dette har særlig mye med WinMo 7 å gjøre. Men kult likevel Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor får jeg lastet ned den nyeste versjonen av windows 6.5 fra xda developers? : o Lenke til kommentar
miXer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det ser ut som om det ikke akkurat går veldig flytende når man åpner programmer og lignende. Spesielt når volum vinduet blir åpnet går det tregt og det syntes jeg ikke er greit. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Fredrik-fyksen, hvilken telefon har du? Du kan jo prøve å google litt. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har selv prøvd Windows Mobile 6.5 på min telefon, og ble alt annet enn imponert. Det er ikke mer enn WM6 med litt finere interface/startmeny, og dette har allerede produsenter gjort bedre (f.eks HTC med TouchFlo). Fortsatt like tregt, faktisk værre noen steder. Vi får vente å se om MS klarer å få til noe skikkelig med WM7, men har ærlig talt ikke de helt store forventningene. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 @ZappyAlle får ikke tak i nyheter like fort som verdens største tek-blogger Jeg bryr meg fint lite om hvem som er først; det er gøy å se hvordan hver journalist presenterer det de får inn Jo flere, jo bedre. Jeg tenkte ikke på nyheten, jeg tenkte på Windows Mobile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg