ratteti Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har laga ein tilnærma ferdig song no og tenkte det kunne gjort seg med litt tilbakemeldingar. Har brukt ein microkorg synthesizer og ableton live. Har også brukt reason 4 for litt piano i starten av songen. Det er den første songen eg har verkeleg gått inn for å lage ferdig. Ligg vel litt i electronica/pop-landskapet. Kva kan gjerast for å forbetre den? Klikk her for å høyre songen som ligg på urørt Lenke til kommentar
ratteti Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Lasta opp ein ny versjon av songen der eg fiksa på litt lydproblem. Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Faktisk veldig bra! Ikke helt min stil, men ser absolutt kvaliteten. Likte ikke helt snaren (er det 808? mulig fordi jeg er lei den), men det er vel smak og behag. Lenke til kommentar
ratteti Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Faktisk veldig bra! Ikke helt min stil, men ser absolutt kvaliteten. Likte ikke helt snaren (er det 808? mulig fordi jeg er lei den), men det er vel smak og behag. Ja der er ei 808 og ei Linndrum:) takk for respons! har lagt ut ein ny song dersom du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå