MartinF Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei, Jeg har en WD Passport eksterndisk, og den er i FAT32. Jeg har endel store filer jeg skulle gjerne flyttet ut fra Macen min, og over på en disk. Det er umulig, da FAT32 ikke støtter filer på over 4gb. Disken min er nesten tom, så jeg ønsker å formatere hele greia, slik at jeg kan legge inn større filer for den. Hvordan går jeg frem da? Har Mac, så om det er programvare som trengs, så hadde programvare for OS X vært det enkleste, så jeg slipper å spore opp en PC. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hjelper og søke https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=708034&hl= Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) EDIT: Det løste seg. Endret 11. august 2009 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Det gjorde ikke det likevel. Når jeg formaterte på en Windows PC, så får jeg beskjed om at jeg kun får lese filer, og ikke endre. Hva har jeg gjort galt? EDIT: Men Mac kan jo ikke skrive til Windows NTFS. Så da er jeg like langt. Faen, jeg spør på Mac1 istedenfor. Endret 11. august 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå