Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 har ingen awards til avataren. må jeg spille gjennom spillene på nytt? eller kommer det etter hvert? hvilke spill kan man få awards i? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dette lurer jeg også på. Og er det noen som vet hvilke spill man kan få awards på? Eller er det det på alle spill? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dette lurer jeg også på. Og er det noen som vet hvilke spill man kan få awards på? Eller er det det på alle spill? Du kan få Avatar Awards på Splosion Man (et live spill til 800MS poeng) Gå inn her for å se mer: http://www.xbox360achievements.org/forum/s...ad.php?t=126415 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ingen gamle spill vil gi awards. Microsoft has said multiple times in the last few weeks in interviews that avatar awards are only for new games. The reason why was never publically said but a few people figured out why. Massive patches would have to be released for the older games and because you can't re-earn achievements another way would have to be figured out to unlock the apparel. Splosion man already has the unlock in, it just was missing a small piece of software to actually allow it to happen. Older games would have to be patched and the dev would have to figure out a way to make it work. Even in gears with the war journal they'd have to make a patch that scans the war journal of every person to see what they've unlocked. and you can glitch the hell out of that. It's just not worth the devs time to do it for older games. So once again, as Microsoft said, no older games will be getting awards. only upcoming games. and there are more than enough new games coming. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det betyr at jeg må vente til Gears 3 for at avataren min skal få Chainsaw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ikke at jeg kan noe om software, men er det virkelig så vanskelig for dem å se hvilke achievements noe har å gi dem awards? jeg tror ikke det, og er ganske sikker på at dette bare er for at folk skal kjøpe de nyeste spillene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så du mener at produsentene skal bruke tid og penger på å kode inn ting som har null nytteverdi for verken de eller kundene, istedet for å konsentrere seg om fremtidige produkter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 det har jo nytte for brukerne. de hadde jo ikke lagt det inn i nye spill om det hadde vært uten nytte. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg som håpet på å få noen rewards på Skate 2 som jeg spiller alt for mye Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Faktisk litt enig med nabogutten, de har jo nok folk, noen kan jo jobbe med det. Men er vel noe av samme greia som det var med Trophies. For mye jobb til egentlig for liten nytte. Men spørs på øyet som ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå