gunz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hei , jeg bestilte en ting fra utlandet, jeg lurer på kommer den i postkassa ? eller må jeg hente den i posttkontore? hva er det mest vanlige? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, har du forhåndsbetalt? Isåfall kan den kanskje komme i postkassen. Hvis du ikke har betalt, må du på postkontoret uansett for og betale.. Husker ikke hva du valgte? Postoppkrav, levering på døren osv? Lenke til kommentar
gunz Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 jeg bestilte i utlande, og betalte med visa korte mitt, i butikken, kommer den mest sannsynlig i postkassa? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Spørs på størrelsen på tingen. Har den plass i postkassen får du den mest sannsynligvis der. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 størrelsen er som en vanlig kassett, men med pakkninigen osv er den på størrelse med en dvd cover Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Da får du den i postkassen. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 men jeg skrev feil på adressen: jeg skre: sandefjord, vestfold isteden for vestfold, sandefjord.. tror dere posten fikser det her eller? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, de fikser det om du skriver oppned og speilvendt og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå