DeTomaso Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kom til å tenke på at det for ganske lenge siden (15-20 år siden), så brukte det å være en "en-siders" med "Små grønne menn" i enten Vi Menn eller Se og Hør :-) Klarer ikke å huske om det var mutterns eller fatterns bladbunke jeg fant disse. Anyway... Er det noen her som husker denne serien? Noen som vet om jeg finner disse på nett nå? Lenke til kommentar
Trånn Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Husker disse, og det var det beste med bladet de var i... Se og Hør var det... Tegneserie kvalifiserer de nok ikke til, om jeg ikke husker feil var det vel bare ett stort bilde som dekket hele siden... Men morsomt var det Har ikke funnet denne på nett, men om jeg skulle komme over noen gamle se og hør, så skal jeg jaggu scanne inn ett par ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Klarer ikke å huske om det var mutterns eller fatterns bladbunke jeg fant disse. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå