Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei! Jeg er litt på utkikk etter mitt første HD-kamera som jeg ønsker å bruke til å lage småsnutter, hovedsaklig ment for å lastes opp på diverse nettsteder som YouTube/Vimeo og lignende. Jeg er student og ønsker å holde prisen nede, noe som har fått meg til å se litt på Tobisha Camileo P10 HD. Prisen er ganske overkommelig, men igjen så vet jeg ikke om dette faktisk er et bra kjøp. Er det noen som har vært borti dette kameraet før og kan komme med erfaringer og lignende? Anbefalinger til andre kameraer i ca samme prisklasse ønskes også veldig velkommen. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Du får hva du betaler for! Her er en liten test-vid. Fra youtube: Husk også at du må ut med litt ekstra for minnekort mm. For vanlig hjemmebruk ser jeg ikke noen grunn til å IKKE kjøpe dette kameraet. Lenke til kommentar
TonjeKijo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg også vurderte dette kameraet helt til jeg oppdaget at kameraet ikke hadde optisk zoom, kun digital:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hm. Når jeg tenker meg om har jeg strengt tatt ikke det store behovet for å kunne zoome mens jeg filmer eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå