Gå til innhold

Ekspedisjon Bouvetøya - Brukerne på tur

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vikinger drekker ikke rom, det er for kjærringene med øyelapp nedi karibien.

Neidu, her er det mjød som gjelder.

Hei - det er ikke bare rom i groggen!

Oppskriften er hemmelig, men kan blant annet inneholde kerosen, propylenglykol, kunstige søtningsstoffer, svovelsyre, rom, aceton, rødfarge nr. 2, (av)skumm, akselfett, batterisyre og/eller pepperoni. Det er skikkelige saker, som holder moralen oppe og vettet ute! :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Men hvordan skal vi kle oss? Det er jo sør for Norge, altså er det syden per definisjon. Riktignok litt kaldt nå for tiden, men det er fordi de er syd for ekvator og derfor har vinter når vi har sommer. Jeg foreslår derfor at vi venter til det blir sommer der, for da blir det sikkert en del varmere. Hvis vi kan få til det vil jeg gjerne melde meg som parasoll- og bermudashortsspesialist. :thumbs:

post-51689-1250014561_thumb.jpg

Ahh... Gleder meg allerede! :D

Lenke til kommentar
Kan vi ikke kjøre stil og ta to Huey bell, flyr inn og beleirer øya?

Meh. Rekkevidden på de helikopterne er bare en tredel eller noe av avstanden til Bouvetøya fra nærmeste potensielle mellomlandigssted - og det er ikke akkurat et sted hvor de serverer drivstoff.

Vi må gå for et eller annet med sånt tøft in-flight-refuel-rør. Pavehawk, for eksempel. Verden har gått videre siden Apokalypse Nå.

Og vi kan spille dette når vi lander :fun:

Lenke til kommentar
Kan vi ikke kjøre stil og ta to Huey bell, flyr inn og beleirer øya?

Meh. Rekkevidden på de helikopterne er bare en tredel eller noe av avstanden til Bouvetøya fra nærmeste potensielle mellomlandigssted - og det er ikke akkurat et sted hvor de serverer drivstoff.

Vi må gå for et eller annet med sånt tøft in-flight-refuel-rør. Pavehawk, for eksempel. Verden har gått videre siden Apokalypse Nå.

Og vi kan spille dette når vi lander :fun:

Du glemmer da muligheten for å mellomlande på skip.. Bare få noen med fuel kapasitet til å legge seg på strategiske plasser underveis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...