lockdog Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Noe i denne stilen nede ved vannet hadde kanskje funka? Også må vi få tak i et skitrekk. Hemsedal har så mange at de kan sikkert unnvære ett. Endret 11. august 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vi burde også bygge motorvei ut dit sånn at vi kan bestille pizza og sånt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vi burde også bygge motorvei ut dit sånn at vi kan bestille pizza og sånt. Ikke vær så usakelig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er det Aliens på den øya da? (alien vs predator 1 er filma der) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Døde ikke aliens? Kun predators der, no worries Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Vikinger drekker ikke rom, det er for kjærringene med øyelapp nedi karibien. Neidu, her er det mjød som gjelder. Hei - det er ikke bare rom i groggen! Oppskriften er hemmelig, men kan blant annet inneholde kerosen, propylenglykol, kunstige søtningsstoffer, svovelsyre, rom, aceton, rødfarge nr. 2, (av)skumm, akselfett, batterisyre og/eller pepperoni. Det er skikkelige saker, som holder moralen oppe og vettet ute! Endret 11. august 2009 av Trondster Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Men hvordan skal vi kle oss? Det er jo sør for Norge, altså er det syden per definisjon. Riktignok litt kaldt nå for tiden, men det er fordi de er syd for ekvator og derfor har vinter når vi har sommer. Jeg foreslår derfor at vi venter til det blir sommer der, for da blir det sikkert en del varmere. Hvis vi kan få til det vil jeg gjerne melde meg som parasoll- og bermudashortsspesialist. Ahh... Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kan vi ikke kjøre stil og ta to Huey bell, flyr inn og beleirer øya? Meh. Rekkevidden på de helikopterne er bare en tredel eller noe av avstanden til Bouvetøya fra nærmeste potensielle mellomlandigssted - og det er ikke akkurat et sted hvor de serverer drivstoff. Vi må gå for et eller annet med sånt tøft in-flight-refuel-rør. Pavehawk, for eksempel. Verden har gått videre siden Apokalypse Nå. Og vi kan spille dette når vi lander Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kan vi ikke kjøre stil og ta to Huey bell, flyr inn og beleirer øya? Meh. Rekkevidden på de helikopterne er bare en tredel eller noe av avstanden til Bouvetøya fra nærmeste potensielle mellomlandigssted - og det er ikke akkurat et sted hvor de serverer drivstoff. Vi må gå for et eller annet med sånt tøft in-flight-refuel-rør. Pavehawk, for eksempel. Verden har gått videre siden Apokalypse Nå. Og vi kan spille dette når vi lander Du glemmer da muligheten for å mellomlande på skip.. Bare få noen med fuel kapasitet til å legge seg på strategiske plasser underveis... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kan vi ikke bare fylle fra et sånn fly? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Trodde vi hadde ordna med vikingskip som vi lander på? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kan vi ikke bare fylle fra et sånn fly? Jeg synes vi skal gå for det. Men da bør jeg fly, så vi unngår , for det hadde sugd. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hehe. Det hadde vært litt småkjedelig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som gidder å slenge sammen en liten oversikt over reisende med tilhørende ansvarsområder? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, jeg må kanskje fraskrive meg dette med turen, dere får det til å høres ut som dere virkelig tror det kan bli noe av Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel, jeg må kanskje fraskrive meg dette med turen, dere får det til å høres ut som dere virkelig tror det kan bli noe av Mytteri! Jeg melder meg til å være han som tar seg av mytterister (dersom den plassen er ledig ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg er med som barnemat jeg. Jeg kan også skaffe iskrem! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har vi noen som vil ta på seg jobben med å designe skuta i et 3D-program eller lignende? I tillegg trenger vi en snekker som kan snekre den sammen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 S¨skuta mi med påhengsmotor, helipad, logo og lego-helikopter var ikke bra no ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg likte Mikkel sin skute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå