Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Men helst seriøst, planlegges det en tur dit? Er ikke det sinnsykt langt? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Men helst seriøst, planlegges det en tur dit? Er ikke det sinnsykt langt? Hvis vi graver rett ned så slipper vi å seile hele veien rundt. Da ender vi opp i due øst for målet og seiler bare strake veien vestover. http://www.antipodemap.com/ Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Men helst seriøst, planlegges det en tur dit? Er ikke det sinnsykt langt? Hvis vi graver rett ned så slipper vi å seile hele veien rundt. Da ender vi opp i due øst for målet og seiler bare strake veien vestover. http://www.antipodemap.com/ Ender jo opp sørøst for New Zealand, og da blir det et stykke likevel. Tenker det beste er å å seile ned, eventuelt å komme seg til Sør-Afrika og kjøpe seg båt der! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ender jo opp sørøst for New Zealand, og da blir det et stykke likevel. Tenker det beste er å å seile ned, eventuelt å komme seg til Sør-Afrika og kjøpe seg båt der! Skal vi se reelt på det så hadde det også vært mulig å chartre et skip fra Hurtigruta. Vet de har cruise i området av og til. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) jeg vil være med! Jeg kan tilby fiske-ærfaring om man blir sulten på veien. Kan i tillegg lage nistepakker til hele gjengen. Brunost er en klassiker Endret 11. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja! Polarcruise er tingen. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg melder meg inn i ekspedisjonen som fotograf! Dette må dokumenteres. Den beste måten å komme seg dit på skal visstnok være med helikopter fra båt. Om vi bygger vikingskip med helikopterdekk må det funke. Vi kan sikkert få en av de gamle Lynxene til kystvakta - noen som veit hva som skjedde med Lynx etter NH-90? Et annet alternativ er å ta en Sea King fra 330, vi er nok ferdige med å planlegge ekspedisjonen innen de får bytta dem ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg jobber på Fugro Synergy, der har vi i det minste helikopterdekk. Jeg kan stikke av med den, men trenger 3 medhjelpere. Ligger i en dokk på vestlandet. Endret 11. august 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg kan være med på å stikke av med den. Jeg er god på å snike meg inn i ting. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Fox melder seg til tjeneste Mvh Ninja fox Endret 11. august 2009 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Konge, da har jeg noen utvalgte grunnstoff, og en rev. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke en hvilken som helst rev, en ninja rev Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Forresten jeg kan skaffe tungtvann om det trengs pluss litt flere Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Haha! Da fikk vi en egen tråd ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg skaffer gummibåten! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Neineinei, vikingskip med helikopterdekk, vi har en 9,9 hester eller seil, når vi passerer Afrika tar vi noen slaver som ror. Det har knewt og jeg blitt enige om Endret 11. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Herregud som dette tok av... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Neineinei, vikingskip med helikopterdekk, vi har en 9,9 hester eller seil, når vi passerer Afrika tar vi noen slaver som ror. Det har knewt og jeg blitt enige om Damn! Dere har rett! da får jeg stå til støtte med photoshopping da Endret 11. august 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 En i klassen har nære slektninger som bor i Kenya, kanskje vi får låne de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå