Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Som pensjonert kommunikasjons-spesialist fra zeh Royal Norwegian Navy kan jeg ta alt samband. Sikkert ikke mobildekning der nede, så vi får gå for morse og flagg. -... --- ..- ...- . - | .... . .-. . | .-- . | -.-. --- -- . Vi drar ned der og heiser flagg Lima og forhåpentligvis ikke nødvendig med noe flagg Oscar. Med denne besetningen her blir det uansett nødvendig med flagg Delta og om noen våger å nærme seg oss, fyrer vi opp flagg Uniform. Om da ikke bare bruke good ol' Jolly roger Ahh, godt å føle seg som nerd igjen. Hadde seriøst vært utrolig artig å besøke denne øyen. Har jo et par mysterier tilknyttet seg også ser det ut til. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 -... --- ..- ...- . - | .... . .-. . | .-- . | -.-. --- -- . BOUVET HERE WE COME. YES SIR! -... .-. .- / ...- .. -.. .- .-. ^^ Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ser ut som vi trenger en tolk om Dotten skal være med i hvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Stiller gjerne som kaptein på båten. Ser for meg at dette er den perfekte ekspedisjonsbåt: Link til fantastisk ekspedisjonsbåt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ser ut som vi trenger en tolk om Dotten skal være med i hvertfall.. Piratoversetter: http://www.fissio.com/pirate.pl Skal denne gjengen med akterutseilte landkrabber makte å komme seg ut av badekaret så må det mer til enn tomsnakk! Vi skulle hatt med Guybrush i tillegg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ikke akkurat perfekt båt du linket til, tviler på at den takler noe serlig is Fri meg fra å være maskinmann ihvertfall, med mindre dere vil strande ettellerannet øde sted på veien. Endret 10. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ser ut som vi trenger en tolk om Dotten skal være med i hvertfall.. -.- --- -- -- . .-. / .. / ..-. .-. . -.. / -- . -.. / ... .- ..-. - -... .-.. .- -. -.. . .-. / --- --. / ... - --- -.. .. --. / -. .- ...- .. --. .- - --- .-. <- FTW! Endret 10. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er vel internet på båten? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Må lett sette opp hyperboosted trådløst bredbånd (det er ikke få ganger jeg har søkt i dag nei) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Planlegger vi min ekspedisjon uten meg? Hvordan går det? Fått noen ideer? Nå synes jeg forresten alle skal ta seg en tur innom storm.no og søke enda en gang, just for the heck of it. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ser ut som vi trenger en tolk om Dotten skal være med i hvertfall.. -.- --- -- -- . .-. / .. / ..-. .-. . -.. / -- . -.. / ... .- ..-. - -... .-.. .- -. -.. . .-. / --- --. / ... - --- -.. .. --. / -. .- ...- .. --. .- - --- .-. <- FTW! ... - --- -.. .. --. / .. -. -.. . . -.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er vel internet på båten? Lykke til med den. Vi trenger satelitt. Men samband vil være et herk, kommer til å være som når vi var nord for Svalbard og eneste vi hørte var en mystisk kvinnestemme. Hadde hun sagt noen nummer ville jeg fått panikk. Men det var noe annet, hørtes ut som.... voodoo. Vi får hacke oss inn på samme linje som værstasjonen bruker. Det er vel også lurt å reise ned den uken hvor de melder været der, slik at vi ikke kommer over noen overraskende isbreer eller annet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kanke vi ta over øya! Liksom ta øya som gissel? Så hadde diskusjon.no fått sin egen øy:D Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det finnes forøvrig morse for æ, ø og å.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 -. --- / --- -. . / -.-. .- -. / ..- -. -.. . .-. ... - .- -. -.. / .-- .... .- - / .. / ... .- -.-- / -- --- .... .- .... .- .... .- .... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det er vel internet på båten? Lykke til med den. Vi trenger satelitt. Men samband vil være et herk, kommer til å være som når vi var nord for Svalbard og eneste vi hørte var en mystisk kvinnestemme. Hadde hun sagt noen nummer ville jeg fått panikk. Men det var noe annet, hørtes ut som.... voodoo. Vi får hacke oss inn på samme linje som værstasjonen bruker. Det er vel også lurt å reise ned den uken hvor de melder været der, slik at vi ikke kommer over noen overraskende isbreer eller annet. Det var ikke et spørsmål, Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 -. --- / --- -. . / -.-. .- -. / ..- -. -.. . .-. ... - .- -. -.. / .-- .... .- - / .. / ... .- -.-- / -- --- .... .- .... .- .... .- .... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 -. --- / --- -. . / -.-. .- -. / ..- -. -.. . .-. ... - .- -. -.. / .-- .... .- - / .. / ... .- -.-- / -- --- .... .- .... .- .... .- .... -.-- . ... / .. / -.-. .- -. / -- --- - .... . .-. ..-. ..- -.-. -.- . .-. / ---... --- Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tror det er like godt å splitte hele ekspedisjonsdiskusjonen ut i egen tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå