Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ubåt med gigantisk borr? Nice. Fint at du støtter tråden med et såpass generøst tilbud. Ok da er transportmåte i boks! Edit: Takker ja til co-pilot plassen om ubåten synker. Jeg er selvutnevnt pilot ja. Båten er vanntett, slapp av. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Båt? Eller fly? Vi svømmer bare! Da kommer bare safta til Lars og blande seg ut med havet og bli alt for tynn... It would be like ... homeopathy ! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Eneste denne tråden får meg til å tenke på er det gode gamle uttrykket "små barn, store gleder". *gå og søke* But of course! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heh. Morsomt med ekspidisjon. Jeg stiller som skribent Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Uh. Skribent er viktig. Du kan få kremplassen på flyet: ytterst på vingen (mest utsikt!) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Plass til en til på ekspedisjonen? Kan assistere Lars i saftblandingen, eventuelt fungere som svømmetrener for de som har problemer. Eller, vent. Jeg stiller meg til disposisjon som navigatør, har tross alt GPS på mobilen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg stiller som Smoothie-maker. Føler vi trenger noe kladt å drikke på turen. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ubåt med gigantisk borr? Nice. Fint at du støtter tråden med et såpass generøst tilbud. Ok da er transportmåte i boks! Edit: Takker ja til co-pilot plassen om ubåten synker. Har ikke skjønt hvordan sånne funker du? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ehm.. var en spøk da liksom Uansett, om den lekker da^^ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heh. Morsomt med ekspidisjon. Jeg stiller som skribent Uh. Skribent er viktig. Du kan få kremplassen på flyet: ytterst på vingen (mest utsikt!) Da stiller jeg frivillig opp som korrekturleser. Vi snakker tross alt om en Norsk ekspedisjon . Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg stiller opp som den mannlige stripperen! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg må vel stille som kartleser og navigatør. Jeg er tross alt utdannet geograf (nei, jeg spøker ikke). Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg må vel stille som kartleser og navigatør. Jeg er tross alt utdannet geograf (nei, jeg spøker ikke). Okei, siden du spør så pent skal du få lov til å assistere meg og mobilen min Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg må vel stille som kartleser og navigatør. Jeg er tross alt utdannet geograf (nei, jeg spøker ikke). Sorry, men hernil har GPS på mobilen... EDIT: Crap, too late Endret 10. august 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Geograf. Er du sånn Drillo? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg stiller opp som tannpusser lol Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg stiller opp som både mannlig stripper (en trenger jo underholdning) og pizzakokk! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg ser dere mangler en synser til ekspedisjonen! Jeg synes jeg kan få den oppgaven:) Kan synse om alt mulig, kommer til og bli kjempefint. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Okei, siden du spør så pent skal du få lov til å assistere meg og mobilen min Geograf. Er du sånn Drillo? Nah, jeg har spesialisert meg på kart og digitale kartsystemer. Så jeg kan være backup dersom hernil mister telefonen i sjøen. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, det stod på vg her om dagen at man alltid skal ha papirkart ved siden av digitale kartplottere. Vg lyver aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå