Gå til innhold

Ekspedisjon Bouvetøya - Brukerne på tur

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vi med oss noen jenter forresten?

Ellers kan det bli vanskelig å befolke øya.

Om det er noen på forumet som melder seg frivillige så, men har mine tvil :p

i'm in!

Håper virkelig vi får dette til. Skal bli kjekt å få sett været neste uke, og vite at det faktisk var forumet som gjorde det.

Lenke til kommentar
Jeg tror vi må ha en stor båt. Jeg som tenkte vi skulle ha en liten flåte som vi satt trangt og godt mens vi koste oss inn i solnedgangen :love:

Kon-Tiki ligger på Bygdøy, sant?

Vi må vel ta dette i norsk tradisjon?

Hvis ikke stemmer jeg for et vikingskip.

Lenke til kommentar

Turfolket: Skal man tro Wikipedia, må jeg bare skuffe dere, før dere går så langt i å realisere drømmen. Området er et naturreservat, som vil si at all tekniske og andre innvendinger som slår ned på naturområdet, er forbudt. Selv er det forbud om å ta i land hunder. I enkelte områder trenger man godkjenning av Norsk Polarinstitutt. Hvorvidt telting er tillat på visse områder, vites ikke.

Bare det å kjøre rundt øya må være en opplevelse i seg selv, så jeg er med uansett.

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar
Turfolket: Skal man tro Wikipedia, må jeg bare skuffe dere, før dere går så langt i å realisere drømmen. Området er et naturreservat, som vil si at all tekniske og andre innvendinger som slår ned på naturområdet, er forbudt. Selv er det forbud om å ta i land hunder. I enkelte områder trenger man godkjenning av Norsk Polarinstitutt. Hvorvidt telting er tillat på visse områder, vites ikke.

Bare det å kjøre rundt øya må være en opplevelse i seg selv, så jeg er med uansett.

Så kommer du og ødelegger moroa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...