Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Velkommen om bord Anders And Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har vi med oss noen jenter forresten? Ellers kan det bli vanskelig å befolke øya. Om det er noen på forumet som melder seg frivillige så, men har mine tvil i'm in! Håper virkelig vi får dette til. Skal bli kjekt å få sett været neste uke, og vite at det faktisk var forumet som gjorde det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tror vi må ha en stor båt. Jeg som tenkte vi skulle ha en liten flåte som vi satt trangt og godt mens vi koste oss inn i solnedgangen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tror vi må ha en stor båt. Jeg som tenkte vi skulle ha en liten flåte som vi satt trangt og godt mens vi koste oss inn i solnedgangen Kon-Tiki ligger på Bygdøy, sant? Vi må vel ta dette i norsk tradisjon? Hvis ikke stemmer jeg for et vikingskip. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vikingskip med motor? Jeg kan ikke ro mens jeg blander vann. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vi bygger et vikingskip Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Drar vi ikke i en sånn? Da dekker jo polarinistituttet en del av båten, hvertfall. Så får Jarmo spytte inn resten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vi bygger et vikingskip Okei, du fikser det så får vel vi bare vente Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vi bygger et vikingskip Okei, du fikser det så får vel vi bare vente For avansert for et lite barn Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Turfolket: Skal man tro Wikipedia, må jeg bare skuffe dere, før dere går så langt i å realisere drømmen. Området er et naturreservat, som vil si at all tekniske og andre innvendinger som slår ned på naturområdet, er forbudt. Selv er det forbud om å ta i land hunder. I enkelte områder trenger man godkjenning av Norsk Polarinstitutt. Hvorvidt telting er tillat på visse områder, vites ikke. Bare det å kjøre rundt øya må være en opplevelse i seg selv, så jeg er med uansett. Endret 10. august 2009 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ok, så vi trenger en stealth båt Endret 10. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Når vi snakker om det, hvorfor ta båt? Vi kan jo bare ta et F-35 eller lignende. Landing er ikke noe problem, er et VTOL-fly. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Turfolket: Skal man tro Wikipedia, må jeg bare skuffe dere, før dere går så langt i å realisere drømmen. Området er et naturreservat, som vil si at all tekniske og andre innvendinger som slår ned på naturområdet, er forbudt. Selv er det forbud om å ta i land hunder. I enkelte områder trenger man godkjenning av Norsk Polarinstitutt. Hvorvidt telting er tillat på visse områder, vites ikke. Bare det å kjøre rundt øya må være en opplevelse i seg selv, så jeg er med uansett. Så kommer du og ødelegger moroa. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ingenting er ødelagt, vi trenger bare en stealth båt. Med mindre Knewt får tak i rundt 15 av de flya Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ubåt med gigantisk borr? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 15 fly?! Jeg flyr og har med meg... skal vi se.... en eller anna som co-pilot (første som melder seg). Resten kan ligge der bombene egentlig skulle vært (selvfølgelig ombord-bombene, ingen skal henge på utsida). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ubåt med gigantisk borr? Nice. Fint at du støtter tråden med et såpass generøst tilbud. Ok da er transportmåte i boks! Edit: Takker ja til co-pilot plassen om ubåten synker. Endret 10. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Båt? Eller fly? Vi svømmer bare! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Båt? Eller fly? Vi svømmer bare! Da kommer bare safta til Lars og blande seg ut med havet og bli alt for tynn... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvis dere svømmer så skal jeg ta en "vertical landing" rett over dere og koke dere levende i vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå