Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vaskekjerring ffs?! Jeg er jo den som være gartneren på Bouvetøya! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hva skal du dyrke? Iskrystaller? Syns du passer som vaskekjerring.. Endret 10. august 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Snakker vi legal high her Zulboom? Endret 10. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) @ Knewt Det tar vi som det kommer.. Takk for den, fisker! Nopros: God idé! Endret 10. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Alle kan ikke få kremjobbene vettu. Vi må jo ha det pent og ryddig siden vi kommer på været til uka Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så hva foretrekker folket? Setter opp noen alternativer på forskjellige vann typer så får dere stemme: - Kaldt vann - Varmt vann - Salt vann - Fersk vann - Hjemmelaget I og med at jeg er ekspert på dette kan de også blandes sånn at man feks. får kaldt saltvann. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) @ lockdog Hmm.. Du sier noe der.. Okei, får vel ta på meg jobben som vaskekjærring likevel, men intimvasken får dere ta dere av selv Så hva foretrekker folket? Setter opp noen alternativer på forskjellige vann typer så får dere stemme: - Kaldt vann - Varmt vann - Salt vann - Fersk vann - Hjemmelaget I og med at jeg er ekspert på dette kan de også blandes sånn at man feks. får kaldt saltvann. Hmm.. Hjemmelaget vann virker best =) Endret 10. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Vaskekjerring ffs?! Jeg er jo den som være gartneren på Bouvetøya! Altså, du skrev ikke hva du ville gjøre. Og det er som Knewt sier, du passer som vaskekjerring. Vi trenger en av dem også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Kaldt ferskvann Hjemmelaget = Destilisert urin? Endret 10. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 @ lockdogHmm.. Du sier noe der.. Okei, får vel ta på meg jobben som vaskekjærring likevel, men intimvasken får dere ta dere av selv Jeg tar din om du tar min? Litt synd det ikke er meld så bra vær fremover da. Hadde sett for meg noe flotte soldager i snøfonna. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Morsomt prosjekt. Jeg har søkt et par ganger nå, så får vi se om det funker. Jeg kan være med på ekspedisjonen for å holde motet til gruppa oppe ved å si ting som "Nå er det ikke langt igjen, folkens!" og "Nå er vi snart fremme!". Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tar din om du tar min? Skal tenke over det.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Så hva foretrekker folket? Setter opp noen alternativer på forskjellige vann typer så får dere stemme: - Kaldt vann - Varmt vann - Salt vann - Fersk vann - Hjemmelaget I og med at jeg er ekspert på dette kan de også blandes sånn at man feks. får kaldt saltvann. Hjemmelaget, varmt, ferskt-saltvann? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har vi med oss noen jenter forresten? Ellers kan det bli vanskelig å befolke øya. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så hva foretrekker folket? Setter opp noen alternativer på forskjellige vann typer så får dere stemme: - Kaldt vann - Varmt vann - Salt vann - Fersk vann - Hjemmelaget I og med at jeg er ekspert på dette kan de også blandes sånn at man feks. får kaldt saltvann. Hjemmelaget, varmt, ferskt-saltvann? Den er god, hvor lang tid tar det før drikka man drikker passerer igjennom kroppen? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Har vi med oss noen jenter forresten? Ellers kan det bli vanskelig å befolke øya. LARS! Tar du med Anfall? Endret 10. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kan vi ikke bare stoppe i Afrika og ta med oss noen under dekk? FY KNUT!! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har vi med oss noen jenter forresten? Ellers kan det bli vanskelig å befolke øya. Om det er noen på forumet som melder seg frivillige så, men har mine tvil Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hva om vi samarbeider med Norskpolarinstitut om en ekspedisjon for og sette opp en ny værstasjon? 8.8 mill burde få noen brukere og værutstyr over. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Nydelig! Jeg stemmer meg inn som eventyrer. Bouvetøya ekspedisjonen: Ustedalen - Eventyrer KristofferB - Matros Jarmo - Investor Zulboom - Vaskekjerring L4r5 - Saftblander Aleksmy! - Waterboy lockdog - Kvikk Lunsj gutt Nopros - Barnemat Natrich - Båtansvarlig Knewt - Fisker Meg da? Som en veteranen dukkenes jens, og nebb som ikke er til å stoppe. Foreslår jeg, at jeg blir med som matrosens Donald. Endret 10. august 2009 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå