Natrich Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke glem Kim Jong-Il og Kim Yong-Il. Bra du nevner det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Huey er elsk, sjarm alt på en gang, vet ikke hvorfor men er slik jeg opplever det : DSkal vi innviterer Obama og skape vennskap, kanskje Stoltenberg også, men han er sikkert opptatt med valgkamp så han sender sikkert Støre. Vi kan gjøre alt perfekt ved å innvitere presidenten i Russland så det kan bli fred mellom usa og russki. Så på en måte så blir øya våres multikulturell Ah, Støre er en koselig fyr! Det lille jeg har snakket med han that is Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Huey er elsk, sjarm alt på en gang, vet ikke hvorfor men er slik jeg opplever det : DSkal vi innviterer Obama og skape vennskap, kanskje Stoltenberg også, men han er sikkert opptatt med valgkamp så han sender sikkert Støre. Vi kan gjøre alt perfekt ved å innvitere presidenten i Russland så det kan bli fred mellom usa og russki. Så på en måte så blir øya våres multikulturell Ah, Støre er en koselig fyr! Det lille jeg har snakket med han that is Han følger meg på Twitter, kan invitere han! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ooo har Støre twitter? sweet. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg slenger meg på, jeg kan være landsby (båt) idiot. Jeg kan være han som sitter og drikker whiskey og kommer med bemerkninger, for å holde moralen oppe! Det blir en lang reise. Også er jeg flink til å lage mat Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kan synge falsk på MJ- og Rybaksanger mens jeg spiller surt på gitar. Sånn for å holde moralen oppe. :!: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kan synge falsk på MJ- og Rybaksanger mens jeg spiller surt på gitar. Sånn for å holde moralen oppe. :!: Med andre ord blir du han vi kaster ut i vannet for å oppholde haiene når noen andre faller over bord Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Skulle til å si at Douchbag var uaktuell som deltaker men liker ideen til hernil^^ Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 KUN hvis han knebles, til man faktisk får bruk for han. Orker ikke høre på Rybak til en eller annen faller over bord. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 jeg har sett hele.. bare for å øke hatet. nå får jeg ekstreme anfall hver gang sangen kommer på.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tror relativitetsteorien kan skrives om. Sekundene går definitivt saktere i en hørbar radius av denne sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå