Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nesten så jeg har lyst til å besøke øya vår. Den er jo vakker. Og en liten morsom qoute: “Bouvet is the remotest uninhabited island in the world. Is roughly 75 square miles of surface is mostly covered by glaciers and and very little survives on the island aside from moss, seals, seabirds and penguins. However, the island has been at the center of some peculiar mysteries. An early discoverer of the island documented second island nearby that was never seen again. In the 1960s an abandoned lifeboat was found on the island, though nothing was ever seen of its passenger. http://webecoist.com/2009/04/13/10-incredi...island-nations/ Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 @Ustedalen: Jeg melder meg på turen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 @Ustedalen: Jeg melder meg på turen Diskusjon.no-ekspedisjon? Jeg er med! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tror du vi får med raske menn? ;D Heeelooooooooooooo, I just arrived in my fantastic boat!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 @Ustedalen: Jeg melder meg på turen Diskusjon.no-ekspedisjon? Jeg er med! Jaok! Gir 100,- til føremålet deres.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 @Ustedalen: Jeg melder meg på turen Diskusjon.no-ekspedisjon? Jeg er med! Okay, den er grei. Vi trenger bare litt flere folk, en båt og et diskusjon.no-flagg som vi kan plante på toppen av Olavtoppen. Hvem er med? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Okay, den er grei. Vi trenger bare litt flere folk, en båt og et diskusjon.no-flagg som vi kan plante på toppen av Olavtoppen. Hvem er med? Jeg kan være med som saftblander. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Okay, den er grei. Vi trenger bare litt flere folk, en båt og et diskusjon.no-flagg som vi kan plante på toppen av Olavtoppen. Hvem er med? Jeg kan være med som saftblander. Jeg kan stå for å skaffe vannet! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg vil ha isbiter i så fall! Det er vel nok å ta av? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg er med om 3-4 år, tviler på at mamma godkjenner en laaang reise med vilt fremmede folk /b/ er random forumet på 4chan.org ALT postes der. Jeg tar med fiskestang, skaffer mat (i form av fisk) Endret 10. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ekspidisjon when do we leave? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 4 år da kan jeg være med. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tar med fiskegarn, og selger fisk (merk: selger). Jeg kommer til å få SÅ mye mer enn Nopros med den usle stanga si! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Nydelig! Jeg stemmer meg inn som eventyrer. Bouvetøya ekspedisjonen: Ustedalen - Eventyrer KristofferB - Matros Jarmo - Investor Zulboom - Vaskekjerring L4r5 - Saftblander Aleksmy! - Waterboy lockdog - Kvikk Lunsj gutt Nopros - Barnemat Natrich - Båtansvarlig Knewt - Fisker Endret 10. august 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Eller vent! Glem fiskegarnet! Jeg tar med dynamitt, så er det bare å plukke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tar med en sabel jeg, pass dere for mytteri! Har det komt opp hjå meg fordi jeg har søkt på det? Gjør det på f.eks yr.no Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tar med fiskegarn, og selger fisk (merk: selger). Jeg kommer til å få SÅ mye mer enn Nopros med den usle stanga si! Tar med hvalfangeutstyr så skaffer jeg en hval, da har vi nok. Men av den forutsettningen at det fins hval der da Barnemat, likte den :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Eller vent! Glem fiskegarnet! Jeg tar med dynamitt, så er det bare å plukke. We can do it the Homer way Endret 10. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå