marrss12 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei Skal begynne på vgs om noen få dager, og trenger da en bærbar pc. Har lyst til å kjøpe en mini - pc med tanke på at en vanlig blir for stor å dra på hele tiden. Kravene er ikke så store, i og med at jeg bare skal gå studiespesialiserende. skal bare brukes til skole bruk. Prislappen må være maks 3000.. Lenke til kommentar
kantarell Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lagt på en tusenlapp til og kjøpt en "ordentlig" bærbar pc til 4000 kroner. Det er mange tilbud rundt omkring nå på bærbare til denne prisen. Du skriver at du ikke har så høye krav så da burde det ikke være noe problem med en bærbar med lave specs. Mini pc-er egner seg best som en pc nr. 2 (om du skal sitte på buss/fly og jobbe f.eks). De ekstra kiloene som en voksen bærbar tar opp i forhold til en mini betaler seg tilbake når du har en ordentlig skjerm å se på...... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 jeg skulle lett brukt min eee fast på skole, synest den er perfekt i size. håper forøvrig du har kontrollert at du får bruke pcn på skolen, er et par fylker der du må bruke den du får tilbud om eller være uten pc. Lenke til kommentar
marrss12 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har en vanlig bærbar nå, men har blitt rådet til å kjøpe en mini. Og det jeg har kontrollert at det går an å bruke pcn på skolen.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 jeg har selv en asus eee 1000he som jeg er veldig fornøyd med, liten og lett uten at tastaturet blir for lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå