Gå til innhold

Heh, Dimmu Borgir i Brutal Legend


Snerk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dimmu Borgir er komersielle horer og ødelegger black metal sjangeren.Support True Norwegian Black metal :new_woot:

 

Derfor kaller du deg det samme som vokalisten? True Norwegian black metal døde ut i 1990-årene. Basta :-)

 

Hehe, vet, så derfor byttet jeg navn nå. Lenge siden jeg tok det navnet. Døde ut i 1990 åra blir for dumt å si, det er mye større nå enn det det noen gang har vært. Så vet ikke helt hva du babbler om. Musikken lever fortsatt, og det kommer den alltid til å gjøre:)

Lenke til kommentar
Dimmu Borgir er komersielle horer og ødelegger black metal sjangeren.Support True Norwegian Black metal :new_woot:

 

Derfor kaller du deg det samme som vokalisten? True Norwegian black metal døde ut i 1990-årene. Basta :-)

 

Hehe, vet, så derfor byttet jeg navn nå. Lenge siden jeg tok det navnet. Døde ut i 1990 åra blir for dumt å si, det er mye større nå enn det det noen gang har vært. Så vet ikke helt hva du babbler om. Musikken lever fortsatt, og det kommer den alltid til å gjøre:)

 

Har ikke fantes annet enn wannabes siden 1990-årene.

Lenke til kommentar

Bare det å kalle noe for true norwegian black metal sier en at man er rimelig på jordet..

Dette er en tittel skapt av plateselskaper i tyskland for det meste, da det fantes en periode man satt dette på coveret og solgte ekstra mye skiver.

At noen her til lands går rundt med en ide om at det finnes noe som er dette er mildt sagt latterlig.

 

Dimmu er like black metal som alt annet fra norge som leker satanister, man blir liksom ikke noe mer true bare av å ha dårlig lyd på skivene sine og et godt rykte på elm street..

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Bare det å kalle noe for true norwegian black metal sier en at man er rimelig på jordet..

Dette er en tittel skapt av plateselskaper i tyskland for det meste, da det fantes en periode man satt dette på coveret og solgte ekstra mye skiver.

At noen her til lands går rundt med en ide om at det finnes noe som er dette er mildt sagt latterlig.

 

Dimmu er like black metal som alt annet fra norge som leker satanister, man blir liksom ikke noe mer true bare av å ha dårlig lyd på skivene sine og et godt rykte på elm street..

 

Svært så rikitg. Sjangeren døde ut. Den var unik i en periode, og etter så har det bare blitt copycat greier. Det blir aldri det samme. Enden på vise er at de fleste "black metal" band i dag faller under 10 sjangre samtidig. Ser du de gamle BM bandene, så faller de kunner én sjanger.

 

Mayhem, som er et fortsatt eksisterende band fra BM tiden, er faktisk ikke black metal, men industriell et eller annet.

 

Følger ikke så mye med, var litt når jeg var 12-13 år, så fant jeg ut at BM er det barnsligste jeg noensinne har vært borti, samt det derreh "tøffest" konkurransen.

 

- Peace out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...