Gå til innhold

Vista SP2 for X64

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sp2 for x64 vista ble der lagt ut 22/6 :p

Sikker på at det er så smart å være "førstemann" til å legge inn servicepack's? Tar jeg ikke feil, kan det skje forandring/forbedringer i mellomtiden, -frem til den dukker opp på vanlig måte i Windows Oppdateringer?

btw, anyway, etter å ha googlet idag og lest oversikten hva SP2 inneholder av oppdateringer, fant jeg ikke noe som liksom "angår" min maskin/mitt bruk. Dessuten er det visst en del som har pådratt seg ymse problemer med maskin (bl.a. lyd) etter at de la inn SP2, så jeg for min del dropper å legge inn SP2 (i allefall inntil videre)

@Durochris, innstallert?

Lenke til kommentar
sp2 for x64 vista ble der lagt ut 22/6 :p

Sikker på at det er så smart å være "førstemann" til å legge inn servicepack's? Tar jeg ikke feil, kan det skje forandring/forbedringer i mellomtiden, -frem til den dukker opp på vanlig måte i Windows Oppdateringer?

btw, anyway, etter å ha googlet idag og lest oversikten hva SP2 inneholder av oppdateringer, fant jeg ikke noe som liksom "angår" min maskin/mitt bruk. Dessuten er det visst en del som har pådratt seg ymse problemer med maskin (bl.a. lyd) etter at de la inn SP2, så jeg for min del dropper å legge inn SP2 (i allefall inntil videre)

@Durochris, innstallert?

Jepp :D Funker helt topp her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...