Tom88 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hei! Jeg lurer på om det er 400MHz FSB støtte for AMD på Asus A7N8X Deluxe (versjon 2.0) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja. Men jeg ville valgt NF7-S i stedenfor. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja. Men jeg ville valgt NF7-S i stedenfor.Enig med du. Jeg har det og jeg er MEGET fornøyd så langt. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ville ikke jeg____________________ Abit er dritt Utrolig saklig! Kan du ikke heller forklare hva som er dritt med det og hva som gjør Asus så mye bedre? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ville ikke jeg____________________ Abit er dritt Utrolig saklig! Kan du ikke heller forklare hva som er dritt med det og hva som gjør Asus så mye bedre? jeg vill valgt asus.. ikke tenk på signaturen min du.. det er bare mine erfaringer med usb, vifter, mus/tast som ikke virker og div. som har lagd den ..... ta en tur innom forumet hos abit å les litt... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ville nok gått for Abit NF7-S V2.0 var jeg deg. Overlegen ytelse og ikke masse jalla å betale ekstra for. Billig med andre ord. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ikke tenk på signaturen min du.. det er bare mine erfaringer med usb, vifter, mus/tast som ikke virker og div. som har lagd den ..... ta en tur innom forumet hos abit å les litt... Du har nok hatt max uflax regner jeg med. Men husk: det blåser en vind uansett. Med det mener jeg at alle produsenter leverer ut mandagsprodukter og dårlige serier med med mer eller mindre jevne mellomrom. Også ASUS, selv om det kanskje på en måte er hovedkortenes svar på Rolls Royce. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 joa sikkert riktig. har altid kjøpt abit, altid fått prob. hvergang jeg skal ha nytt hk så har abit kommet med et nytt vidunder/overklokkings hk, hver gang sitter jeg å angrer. gidder ikke være forsøkskaninen dems mere.. hkët jeg sitter på nå låser seg ca 60 ganger på en dag ! håper å få nytt i senere dag.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 kjøpte meg et Asus A7N8X Deluxe og en xp2200 i går pga. at jeg klarte a svi det gamle kortet + cpu så langt lover det godt, selv om jeg ikke liker phoenix-bios helt da skal montere opp vannkjølinga å se hvor langt jeg kommer *glede seg* Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ville gått for Abit NF7 v2.0. Og ja det støtter 400 Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Asus er absolutt ikke noe for overklokkere.. jeg synes nesten synd på folk når de sier at "skal se hvor langt jeg kommer" og de har Asus kort. Om de bare skal overklokke litt smått så duger det kansje.. men ikke til skikkelig overklokking... soundstorm lyd har de heller ikke.. Magfa: hvilken versjon har du på kortet ditt? Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Magfa, at du har hatt problemer med alle de Abit korta du har testa, er helt tilfeldig. Jeg har hatt flere Abit kort opp gjennom årene, og aldri støtt på et eneste problem som har vært relatert til hovedkortet. Jeg har flere kamerater som også bruker Abit og aldri har hatt problemer. Derimot har jeg opplevd problemer med Asus kort. Alt ifra total system ustabilitet til tilfeldige "blåskjermer". Dette er begge to produsenter som lager utrolig mange kort, og det vil derfor alltid dukke opp "mandagsmodeller" i ny og ne. At du har fått flere av disse er jo beklagelig, men gir ikke grunn til å dømme merket nedenom og hjem. Både Asus og Abit er begge kvalitetsmerker, som har sine gode og dårlige sider. Hvilket man velger, kommer helt ann på hvilket behov man har og hvilken modell som passer en best. Selv liker jeg at hovedkort har færrest mulig integrerte komponenter, slik som lydkort og skjermkort, ergo har Abit alltid passet MEG best. Om du foretrekker Asus, så er det flott, men ikke vær så barnslig å legg inn "Abit suger" i signaturen din. Det tyder bare på mangel på modenhet. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det tyder bare på mangel på modenhet. sier du det? heller mangel på stabilitet.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hei! Jeg lurer på om det er 400MHz FSB støtte for AMD på Asus A7N8X Deluxe (versjon 2.0) Nei det er ikke det offesielt, men dette har 400MHz "Gigabyte med nForce2 Ultra 400" http://www.hardware.no/nyheter/mai03/gigabyte.html Lenke til kommentar
Ash Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nei det er ikke det offesielt, men dette har 400MHz "Gigabyte med nForce2 Ultra 400" http://www.hardware.no/nyheter/mai03/gigabyte.htmlSer da ganske offesielt ut spør du meg: link. Og før noen kverulerer på at det ikke er offesiell støtte for 400fsb på NF7-S v2.0 så kan jeg gi dere en link til produktsiden for det også: link Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja så på feil eg, det gjelder fra version 2.0 så da hadde eg feil ja. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå