Gå til innhold

400MHz FSB støtte på Nforce 2 v.2.0?

Tom88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville ikke jeg

Abit er dritt

Utrolig saklig! Kan du ikke heller forklare hva som er dritt med det og hva som gjør Asus så mye bedre?

jeg vill valgt asus..

ikke tenk på signaturen min du.. det er bare mine erfaringer med usb, vifter, mus/tast som ikke virker og div. som har lagd den ..... ta en tur innom forumet hos abit å les litt...

Lenke til kommentar

ikke tenk på signaturen min du.. det er bare mine erfaringer med usb, vifter, mus/tast som ikke virker og div. som har lagd den .....  ta en tur innom forumet hos abit å les litt...

Du har nok hatt max uflax regner jeg med. Men husk: det blåser en vind uansett. Med det mener jeg at alle produsenter leverer ut mandagsprodukter og dårlige serier med med mer eller mindre jevne mellomrom. Også ASUS, selv om det kanskje på en måte er hovedkortenes svar på Rolls Royce.

Lenke til kommentar

joa sikkert riktig. har altid kjøpt abit, altid fått prob. hvergang jeg skal ha nytt hk så har abit kommet med et nytt vidunder/overklokkings hk, hver gang sitter jeg å angrer. :evil: gidder ikke være forsøkskaninen dems mere.. hkët jeg sitter på nå låser seg ca 60 ganger på en dag !

håper å få nytt i senere dag..

Lenke til kommentar

kjøpte meg et Asus A7N8X Deluxe og en xp2200 i går pga. at jeg klarte a svi det gamle kortet + cpu :(

så langt lover det godt, selv om jeg ikke liker phoenix-bios helt da :p

skal montere opp vannkjølinga å se hvor langt jeg kommer :D *glede seg*

Lenke til kommentar

Asus er absolutt ikke noe for overklokkere.. jeg synes nesten synd på folk når de sier at "skal se hvor langt jeg kommer" og de har Asus kort.

Om de bare skal overklokke litt smått så duger det kansje.. men ikke til skikkelig overklokking... soundstorm lyd har de heller ikke..

Magfa: hvilken versjon har du på kortet ditt?

Lenke til kommentar

Magfa, at du har hatt problemer med alle de Abit korta du har testa, er helt tilfeldig. Jeg har hatt flere Abit kort opp gjennom årene, og aldri støtt på et eneste problem som har vært relatert til hovedkortet. Jeg har flere kamerater som også bruker Abit og aldri har hatt problemer. Derimot har jeg opplevd problemer med Asus kort. Alt ifra total system ustabilitet til tilfeldige "blåskjermer". Dette er begge to produsenter som lager utrolig mange kort, og det vil derfor alltid dukke opp "mandagsmodeller" i ny og ne. At du har fått flere av disse er jo beklagelig, men gir ikke grunn til å dømme merket nedenom og hjem.

Både Asus og Abit er begge kvalitetsmerker, som har sine gode og dårlige sider. Hvilket man velger, kommer helt ann på hvilket behov man har og hvilken modell som passer en best. Selv liker jeg at hovedkort har færrest mulig integrerte komponenter, slik som lydkort og skjermkort, ergo har Abit alltid passet MEG best. Om du foretrekker Asus, så er det flott, men ikke vær så barnslig å legg inn "Abit suger" i signaturen din. Det tyder bare på mangel på modenhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...