aspic Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hei! Det har seg slik at etter jul og ut på våren abonnerte eg på ei lokalavis via nett (sidan eg er utflytta og studerer ein annan stad i landet). Avisa kjem med 3 opplag i veka, rett på nett. Rett før sommarferien fekk eg faktura på dei 3 neste månadane. Då tenkte eg at det ikkje var naudsynt å abonnere. Då er eg likevel heime, og mamma og pappa tingar på den same avisa, berre i papirutgåve. Vel, vel, eg sendte mail til avisa, og lure på korleis eg skulle slutte å tinge internett-utgåva. Joda, eg fekk svar om at eg berre ikkje skulle betale, og så skulle eg gå utav systemet automatisk. Vel, no 4 månader seinare kan eg likevel logge meg inn og lese avisa på nett. Dette utan å ha betalt noko sidan rundt juletider ein gong (og då betalte eg berre for 3 månadar). På "profilen" min på nettstaden står det oppført abonnement fram til 01/01/2019. Kva bør eg gjere no? Ein del av meg seier jo at eg bør seie ifrå, ein annan synes det er greit å lese avisa gratis. I alle fall sidan eg studerer, og har ein pressa økonomi frå før av. Men kor står eg juridisk? Om dei plutseleg finn ut (f.eks. i 2013), at eg har lese avisa gratis i 4 1/2 år, kan dei då kreve pengar av meg? Endret 11. august 2009 av aspic Lenke til kommentar
Perril Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dem kan ikke kreve penger av deg siden det er da feil på dems system. Kan kanskje si i fra til dem? Da veit dem jo at dem har en ærlig kunde Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dem kan ikke kreve penger av deg siden det er da feil på dems system. Kan kanskje si i fra til dem? Da veit dem jo at dem har en ærlig kunde Han benytter en tjeneste han vet koster penger. På hvilket grunnlag skulle de ikke kunne kreve betalt for faktisk bruk? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Nettopp, men eg kan jo spele dum og seie at eg evt. trudde det var slik. For informasjons' skuld er det snakk om 55,- pr. månad (for studentar). Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Om du fortsetter å logge deg inn for å lese avisa så kan dei ikkje vite at du har tenkt å seie opp abonnementet ved å ikkje betale. Dei ser når du sist logga deg inn, det er derfor langt ifra umogleg at dei sender deg purring for dei siste månedane. Hadde du latt være og logge deg inn så kunne du berre ha vist til mailen du sente og det faktum at du ikkje har vært inne på systemet deira som bevis på at du ikkje lenger vil bruke tjenesta. Det er godt mulig at slike lokalavis redaksjonar ikkje brukar så mykje resursar på å sperre ute folk som ikkje betalar sidan det ikkje er eit merkbart tap om ein tidlegare kunde fortsatt les avisa gratis, det ser ut til at dei berre sjekkar dette ein gong per termin (men det kan også være så sjeldan som ein gong eller to i året). Men eg ville ha tatt kontakt med dei igjen berre for å være heilt sikker på at det ikkje kjem dumpande eit krav om betaling for dei siste 4 månedane i posten. I værste fall kan dei sende dette til inkasso og sidan du fortsatt brukar tjenesta så vil det være vanskelig for deg å bestride kravet, dette kan føre til at du får betalingsanmerkning og dermed vanskeligheiter seinare om du skal ta opp lån eller kjøpe på kreditt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Det står at dei krever betaling forskotsvis. Litt rart om dei lar meg lese avisa gratis då, for så å kreve betaling etterpå =/ Men eg burde nok sende mail ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er nok lurt, ja. Om de plutselig oppdager dette senere, kan de så vidt jeg skjønne kreve betalt for hele perioden etterskuddsvis. (jf. reglene om bruksvederlag innenfor reglene om ertstningsrett) Disclaimer: Merk at jeg nettopp har begynt på modulen, og egentlig ikke aner hva jeg snakker om. Skremselspropaganda om betalingsanmerkninger kan du imidlertid ta helt med ro, selv om du skulle fortsette å lese avisen gratis. Betalingsanmerkning får du kun dersom du ikke gjør opp for deg i en inkassosak, og de slettes så fort du har gjort opp for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå